کد خبر : 1990043 | 06 دی 1402 ساعت 18:58 | 61.9K بازدید | 56 دیدگاه

پاتریس اورا:

به خاطر صدرنشینی لیورپول می‌خواهم در توالت گریه کنم!

پاتریس اورا، اسطوره منچستریونایتد، به شوخی گفته که صدرنشینی لیورپول در لیگ برتر انگلیس تا چه اندازه او را ناراحت کرده است.

به خاطر صدرنشینی لیورپول می‌خواهم در توالت گریه کنم!

به گزارش "ورزش سه"، پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد، به شوخی گفت که دیدن لیورپول در صدر جدول کافی است تا او بخواهد در توالت گریه کند!

لیورپول در باکسینگ دی برنلی را 2-0 شکست داد تا از آرسنال صدرنشین که پنج‌شنبه به مصاف وستهام می‌رود، پیشی بگیرد و به صدر جدول رده‌بندی برسد.

1971777

اورا پس از تعریف و تمجید از عملکرد تیم تحت هدایت یورگن کلوپ، به شوخی اعلام کرد که دیدن موفقیت این تیم به عنوان رقیب قدیمی منچستریونایتد چه اندازه دشوار است.

اورا پس از تماشای پیروزی منچستریونایتد مقابل استون ویلا در پاسخ به سوالی درباره صدرنشینی لیورپول در آمازون پرایم گفت: "نمی‌خواهم پاسخی بدهم. ما باید بی‌طرف باشیم و در تلویزیون کار می‌کنیم. به لیورپول افتخار می‌کنم و آن‌ها شایسته این صدرنشینی هستند. فکر می‌کنم آن‌ها مدعی جدی قهرمانی هستند. ما در مورد منچسترسیتی و آرسنال زیاد صحبت می‌کنیم و البته سیتی دو بازی عقب افتاده دارد. به نظرم لیورپول به کورس مدعیان برگشته است. آن‌ها در صدر جدول هستند چون با یک مربی عالی، ثبات هم دارند اما من تصمیم دارم که الان به توالت بروم و گریه کنم!"

دیدگاه‌ها