کد خبر : 1990073 | 06 دی 1402 ساعت 21:15 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ناپولی با پول عربستانی‌ها وسوسه نشد!

متئو پولیتانو، ستاره ناپولی، پیشنهاد تیم الشباب عربستان را با هدف تمدید قرارداد با ناپولی رد کرده است.

ستاره ناپولی با پول عربستانی‌ها وسوسه نشد!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 30 ساله ایتالیایی سال گذشته بیشتر به عنوان گزینه تعویضی زیر نظر لوچانو اسپالتی در فصل گذشته و قهرمانی ناپولی در تیم حضور داشت، اما در این فصل او به یکی از ستون‌های تیم اصلی تبدیل شده و به طور مستقیم در 11 گل تیمش در 24 بازی تاثیر گذاشته است.

علی‌رغم چالش‌ها و افت فرم ناپولی در این فصل، پولیتانو به عنوان یکی از معدود نقاط درخشان این تیم ظاهر شده و تاکنون بیش از 1500 دقیقه برای ناپلی‌ها بازی کرده است. در حالی که 18 ماه از قرارداد او باقی مانده است، آینده او در این باشگاه تبدیل به موضوع بحث رسانه‌های ایتالیایی است.

1971829

کالچو مرکاتو گزارش داده است که الشباب عربستان چند هفته است که وضعیت پولیتانو را دنبال می‌کند و با مدیر برنامه‌های او هم تماس گرفته است تا احتمال یک انتقال تابستانی را بررسی کند. به گفته این گزارش قراردادی پرسود و وسوسه‌کننده برای این بازیکن 30 ساله توسط عربستانی‌ها آماده شده است که وینگر ایتالیایی در اولین گام آن را رد و اعلام کرده است از حضور در ناپولی راضی است و ترجیح می‌دهد قرارداد بلندمدت جدیدی با این تیم امضا کند، بنابراین انتظار می‌رود مذاکرات او با آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، در هفته‌های آینده آغاز شود.

دیدگاه‌ها