کد خبر : 1990075 | 07 دی 1402 ساعت 03:58 | 22.1K بازدید | 8 دیدگاه

دفاع عجیب از ستاره ناکام یونایتد: اصلا اشتباه نکرد!

پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که آندره اونانا اشتباهی روی گل دریافتی برابر استون ویلا نداشت.

دفاع عجیب از ستاره ناکام یونایتد: اصلا اشتباه نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، اونانا در بازی هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس برابر استون ویلا هم نتوانست دروازه منچستریونایتد را بسته نگه دارد و دو گل دریافت کرد.

این بازیکن که به دلیل نمایش نه چندان خوبش از زمان پیوستن به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته بار دیگر روی گلی که استون ویلا از روی ضربه آزاد به ثمر رساند با اعتراض هواداران مواجه شد.

هرچند شیاطین سرخ در نهایت موفق شدند با دو گل الخاندرو گارناچو و یک گل از راسموس هویلوند در این بازی با نتیجه 2-3 به پیروزی برسند، اما انتقادات از عملکرد اونانا ادامه داشت و همین باعث شد که اورا از او دفاع کند.

این مدافع سابق منچستریونایتد در گفت‌وگو با آمازون پرایم درباره این موضوع اظهار داشت: «این اتفاق بستگی به سبک دروازه‌بانی دارد. اگر شما تیبو کورتوا را در دروازه داشتید، او قطعا برای گرفتن توپی که منجر به گل اول استون ویلا شد از دروازه بیرون می‌آمد.

من پیش از این تجربه بازی با ادوین فن در سار و داوید دخیا را داشتم و می‌توانم به شما بگویم که آنها هرگز چنین خروجی نداشتند. مردم می‌توانند انگشت اتهام را به سمت او بگیرند و بگویند که اشتباه از دروازه‌بان بوده است اما من فکر می‌کنم این فقط یک سبک دروازه‌بانی است.»

دیدگاه‌ها