کد خبر : 1990082 | 06 دی 1402 ساعت 22:02 | 20.1K بازدید | 42 دیدگاه

قنبرزاده: نقطه نظرات تعداد قابل توجهی از کارشناسان را گرفتیم؛

برنامه‌‎های فدراسیون برای آپدیت قانون جنجالی!

فدراسیون فوتبال تاکید دارد تا قانون سقف بودجه و دستورالعمل ناظر بر قراردادها را برای فصل پیش رو نیز اجرایی کند.

برنامه‌‎های فدراسیون برای آپدیت قانون جنجالی!

به گزارش "ورزش‌ سه"، با توجه به ابهامات زیادی که قوانین سقف بودجه و دستورالعمل ناظر بر قراردادها در فوتبال ایران ایجاد کرده، بسیاری از این باور بودند که فدراسیون از این داستان عقب‌نشینی کند، اما نورشرق و قنبرزاده تاکید کردند که چنین چیزی رخ نخواهد داد و کاگروه ناظر بر قراردادها قرار است در سال آینده با اصلاحاتی که در آن ایجاد می‌کند، با قدرت بیشتری آن را پیش ببرد.

قنبرزاده درباره برنامه‌هایی که برای اصلاح قوانین سقف بودجه و ناظر بر قراردادها در حال انجام است، گفت: «در همین راستا نقطه نظرات تعداد قابل توجهی از کارشناسان را گرفته‌ایم. برنامه داریم که حتی حضوری از مدیران عامل‌ باشگاه‌ها، از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی دعوت کنیم که نقطه نظرات خود را بگویند.

کارشناسان حقوقی و قضایی که به امید خدا برای فصل این موارد را مدنظر قرار بدهیم. به هر حال پایه کار انجام شده و نواقصی هم وجود دارد که باید یک جاهایی حتی اصلاح بشود یا تکمیل بشود. الان همین بحث ضمانت اجرایی بحث کسر امتیاز مطرح است که در آن مقطع دوستانی که در بحث مسائل انضباطی بودند، گفتند این را به کمیته‌های قضایی فدراسیون بسپارید. الان با نشست‌هایی که برگزار می‌کنیم، می‌توانیم نقیصه‌ها را برطرف کنیم.»

دیدگاه‌ها