کد خبر : 1990087 | 07 دی 1402 ساعت 04:12 | 16.5K بازدید | 41 دیدگاه

شوق ستاره آرژانتین: ارزش قهرمانی ما ابدی است!

رودریگو دی پائول، ستاره تیم ملی آرژانتین، می‌گوید هیچ چیز نمی‌تواند ارزش قهرمانی این تیم در جام جهانی 2022 قطر را کم کند.

شوق ستاره آرژانتین: ارزش قهرمانی ما ابدی است!

به گزارش "ورزش سه"، یک سال از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با پیروزی برابر تیم ملی فرانسه در بازی فینال این رقابت‌ها گذشت.
بازیکنان آرژانتین به رهبری لیونل مسی در میدان و لیونل اسکالونی روی نیمکت به رویای قدیمی مردم این کشور جامه عمل پوشاندند، رویایی که بسیاری معتقد بودند شاید پس از دیه‌گو مارادونا برای همیشه دست‌نیافتنی باشد، اما این اتفاق رخ نداد و جام قهرمانی بار دیگر به این کشور برگشت.
دی پائول یکی از بازیکنانی بود که در ترکیب اصلی آرژانتین در دیدارهای این تیم در قطر حضور داشت و توانست نقش مهمی را در کسب این عنوان ایفا کند.

1782677

او در گفت‌وگو با مووی استار درباره احساسی که پس از فتح این جام و کسب این افتخار بزرگ داشت صحبت کرد: «این احساسی زیبا و خاص بود. جام سنگینی است. تاریخ بسیاری پشت آن است. شما به بخشی از گروه کوچکی از بازیکنان تبدیل می‌شوید که به اندازه کافی خوش‌شانس هستند که بدانند هرگز قرار نیست این جایگاه را ترک کنند.
اتفاقات و حتی دستاوردهایی هست که در طول زمان و پس از چند سال ارزشش را رفته‌رفته از دست می‌دهد و با فتح این جام، شما می‌دانید از مرزی عبور کرده‌اید که هیچکس نمی‌تواند آن را از شما بگیرد.»

دیدگاه‌ها