کد خبر : 1990102 | 06 دی 1402 ساعت 23:13 | 56.8K بازدید | 42 دیدگاه

شماره روکه در بارسا: ادامه‌دهنده راه لیونل مسی!

با اینکه حضور ویتور روکه، استعداد برزیلی، در بارسلونا قطعی شده، اما معمای شماره‌اش همچنان حل نشده است.

شماره روکه در بارسا: ادامه‌دهنده راه لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت طولانی‌مدت گاوی و از دست دادن ادامه فصل، مشخص شد که بارسلونا می‌تواند ویتور روکه را در همین ژانویه به تیم بیاورد و لازم نیست برای رونمایی از او تا تابستان آینده صبر کند.

انتقال او تا روزها یکی از مهم‌ترین اخبار باشگاه بارسلونا بود و دکو، ژاوی و لاپورتا هر کدام در مصاحبه‌های زیادی در مورد او و کیفیتش و اشتیاقی که برای ورودش به باشگاه دارند، صحبت می‌کردند.

1971869

روکه بالاخره پس از رسمی شدن انتقالش به بارسلونا در ژانویه، به اسپانیا سفر کرد و امروز وارد این کشور شد. حالا همه گام‌ها برای پیوستن او انجام شده و از معدود معماهای او در بارسلونا، شماره‌اش است.

به لطف اسکواد کوچک بارسلونا، او هر کدام از شماره‌های ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۱۹، ۲۴ و ۲۵ را می‌تواند انتخاب کند و البته قرار گرفتن کمد و لباس او در کنار کمد مارکوس آلونسو ممکن است یک سرنخ مهم به هواداران بدهد.

بولت تراکتورمسئولیت بزرگ شماره ۱۰

بدون شک آن چیزی که بیشتر از همه توجه هواداران را جلب می‌کند شماره ۱۰ است. شماره‌ای که پس از مسی به آنسو فاتی رسید و آنقدر بر او سنگینی کرد که باعث شد درنهایت از باشگاه به‌صورت قرضی خارج شود و به برایتون برود. شماره ۱۰ برای یک پسر ۱۸ ساله بار بسیار سنگینی دارد و خیلی بعید است که خود او هم تمایلی برای انتخاب این شماره داشته باشد.

1971870

عدد ۱۲ بیشتر برای مدافعان و ۲۵ برای دروازه‌بان‌هاست. بنابراین فهرست نهایی بین ۱۶، ۱۹ و ۲۴ خواهد بود. بر اساس گفته‌ها او شماره ۱۹ را انتخاب خواهد کرد. شماره‌ای که لیونل مسی در روزهای اولیه حضورش در این باشگاه به تن می‌کرد و روکه با پوشیدن این شماره می‌تواند پیام واضحی به هواداران بدهد: «من ادامه‌دهنده راه لئو هستم.»

دیدگاه‌ها