کد خبر : 1990117 | 07 دی 1402 ساعت 08:08 | 15.9K بازدید | 8 دیدگاه

سپاهانی سابق با 6 بازی بدون باخت به سپاهان!

هافبک سابق سپاهان در تقابل با این تیم نمایش موثری در خط میانی آلومینیوم داشت.

سپاهانی سابق با 6 بازی بدون باخت به سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، برتری ارزشمند آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در شرایطی به دست آمد که بازیکنان این تیم روز خوبی را پشت سر گذاشتند و تقریباً می‌توان گفت تمام شاگردان سید مجتبی حسینی عملکرد قابل قبولی ارائه دادند و در این بین علیرضا نقی‌زاده هم برابر تیم سابق خود موثر کار کرد.

علیرضا نقی‌زاده که طی دو هفته متوالی مقابل صنعت نفت و گل‌گهر با بازگشت به ترکیب اصلی آلومینیوم اراک نمایش موثری در امتیازگیری تیمش داشت، در تقابل با سپاهان هم دوباره مثمر ثمر بود و توانست در جدال با هافبک‌های خلاق حریف موفق کار کند و اجازه خودنمایی به آنها را ندهد.

1971890

نقی‌زاده که پیشتر به‌عنوان هافبک هجومی یا وینگر در آلومینیوم و تیم‌های سابق خود استفاده می‌شد، حالا با نظر مجتبی حسینی حضور در پست هافبک دفاعی را در کنار امیر نوری تجربه می‌کند که این دو بازیکن توانستند در مسابقات اخیرشان عملکرد خوبی داشته باشند و حالا امیدوار هستند در بازی آینده برابر ملوان هم بدرخشند.

نقی‌زاده که تجربه حضور در سپاهان در زمان امیر قلعه‌نویی را داشته و البته با یک بدشانسی در آن مقطع مواجه شده، در سالیان اخیر همراه با آلومینیوم اراک 6 بازی بدون شکست را برابر طلایی پوشاند داشته، رکورد جالبی برابر تیم سابقش ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها