کد خبر : 1990118 | 07 دی 1402 ساعت 00:23 | 19.3K بازدید | 22 دیدگاه

توهین هواداران سیتی به میزبان: آشغال‌های متقلب!

طرفداران منچسترسیتی در ورزشگاه اورتون به شدت علیه این تیم شعار دادند.

توهین هواداران سیتی به میزبان: آشغال‌های متقلب!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در اولین دیدار از رقابت‌های لیگ برتر بعد از کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌های جهان، در هفته نوزدهم در گودیسون پارک به مصاف اورتون رفته است. اورتون بعد از کسر 10 امتیاز به دلیل اتهامات تخلفات مالی و نقض قوانین مذاکره با مدیران برنامه رسمی، در رده شانزدهم جدول قرار دارد. این تیم در صورت عدم مواجه با این جریمه سنگین می‌توانست با 27 امتیاز در رده دهم جدول قرار داشته باشد.

تعداد کمی از هواداران منچسترسیتی در ورزشگاه گودیسون پارک برای تشویق تیمشان حضور دارند و می‌خواهند پیروزی تیمشان را در اولین بازی خارج از خانه به عنوان قهرمان جهان را نظاره کنند. این تعداد کم اما با سر و صدا و سرودهای تحقیرآمیزشان نسبت به تیم میزبان حسابی خبرساز شده‌اند. آنها از ابتدای بازی تخلف و کسر امتیاز اورتون را به باد تمسخر گرفتند و خواندند: "شما یک مشت آشغال متقلب هستید و خودتان هم این را می‌دانید." آنها بعد از این شعار مالک باشگاهشان را هم مورد حمایت و تشویق قرار دادند و برایش خواندند: "شیخ منصور تو خدای مایی!"

1971892

نکته جالب مواجه شدن منچسترسیتی با اتهاماتی مشابه اتهامات باشگاه اورتون است و به زودی قرار است هیئتی بی‌طرف به همان شکل که پرونده تیم اورتون را مورد بررسی قرارداد به اوضاع مالی باشگاه منچسترسیتی هم رسیدگی کند. بسیاری محرومیت اورتون را ناعادلانه تلقی کرده‌اند و بر این تاکید می‌کنند که باشگاه‌های بزرگ در صورت ارتکاب تخلفی مشابه با چنین جریمه سنگینی مواجه نخواهند شد.

دیدگاه‌ها