کد خبر : 1990125 | 07 دی 1402 ساعت 09:00 | 33.2K بازدید | 13 دیدگاه

خروجی‌های آرتتا همچنان می‌درخشند

۵ آرسنالی سابق، ستاره‌های این فصل اروپا

۵ بازیکنی که با نظر آرتتا از آرسنال جدا شدند شرایط خوبی را در تیم‌های جدید خود دنبال می‌کنند.

۵ آرسنالی سابق، ستاره‌های این فصل اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در طی سال‌های اخیر از زمان حضور میکل آرتتا در آرسنال ستارگان زیادی در تلاش بودند تا بتوانند نقشی مهم در آرسنال داشته باشند، اما به هر ترتیب نتوانستند تعامل خوبی با این سرمربی داشته باشند و از تیمشان جدا شدند؛ اکنون در شرایط فعلی به نظر می‌رسد آنها در تیم‌های جدیدشان شرایط خوبی دارند که آنها را بررسی خواهیم کرد.

بولت سرشاخهگرانیت ژاکا
ژاکا در فصل گذشته بازی بسیار خوبی برای آرسنال انجام داد و توانست اعتبار آسیب دیده نزد هواداران را بازسازی کند، اما او به خوبی متوجه شده بود که زمان رفتن فرا رسیده تا آرسنال، در ادامه مسیر جوانسازی خود جلوتر برود. ژاکا به لورکوزن رفته و شاگرد ژابی آلونسو شده و با انجام 23 بازی برای این تیم در مجموع، هنوز شکست نخورده است.

1898321

بولت سرشاخهامیلیانو مارتینز
مارتینز پس از ورود به آرسنال در سال 2010، دوره‌های زیادی را به صورت قرضی پشت سر گذاشت و در تیم آرتتا، مهمترین نقش او قهرمانی با آرسنال در جام حذفی  2020 بود. مارتینز که اکنون 31 سال دارد، از بهترین دروازه‌بان‌های سال‌های اخیر فوتبال اروپا و جهان در تیم امری نقش بسیاری کلیدی دارد.

1901485

بولت سرشاخهبرند لنو
هنوز چهره ناراحت و مغموم او را پس از اشتباهات عجیب خط دفاعش را به خاطر داریم. لنو تا زمان حضور رمزدیل در فصل 2021/22، سنگربان شماره یک آرسنال بود. او در تیم آرتتا نمی‌توانست با پا بازی کند و به فولام رفت، اما از آن زمان تا الان هرگز به عقب نگاه نکرده است.

1532674

بولت سرشاخهپیر امریک اوبامیانگ
دو شکست نقل و انتقالاتی پس از سفر به بارسلونا و چلسی، حالا در مارسی تبدیل به مرد امید بخش بندر مارسی شده است. علی‌رغم شروع ضعیفش، این مهاجم در 24 بازی برای تیمش 12 گل به ثمر رسانده و در مسابقات اروپایی 7 گل و 7 پاس گل داشته است.

1951460

بولت سرشاخهیونس موسی
آرسنال به خاطر اینکه در سال 2019، به راحتی ستاره حال حاضر تیم ملی آمریکا و میلان را رها کرد، همیشه خود را سرزنش می‌کند. این ملی‌پوش آمریکایی پس از سه سال بازی در والنسیا، حالا از زندگی رد شهر میلان لذت می‌برد و تبدیل به چهره‌ای خاص شده است.

1905217

دیدگاه‌ها