کد خبر : 1990131 | 07 دی 1402 ساعت 01:05 | 7.1K بازدید | 9 دیدگاه

چلسی 2-1 پالاس: رستگاری در دقیقه 90 با پنالتی!

چلسی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 2-1 کریستال پالاس را در خانه شکست داد.

چلسی 2-1 پالاس: رستگاری در دقیقه 90 با پنالتی!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حالی در هفته نوزدهم به مصاف کریستال پالاس رفت که به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مصدومان متعدد ناچار به استفاده از بازیکنان جوان شده است. ترکیب این تیم جوان‌ترین ترکیب تیمی در لیگ برتر از ماه می سال 2017  و ترکیب کریستال پالاس مقابل منچستر یونایتد بوده است. در نهایت چلسی موفق شد 2-1 در خانه به پیروزی برسد.

ویدئو: 320597

چلسی بازی را در خانه تهاجمی آغاز کرد و موفق شد خیلی زود به گل برسد.

1971911

در دقیقه 13، روی یک حمله تیمی خوب تیم چلسی، مالو گوستو در سمت چپ محوطه جریمه به توپ رسید و آن را به روی دروازه فرستاد و میخائیلو مودریک با جایگیری مناسب در محوطه شش قدم موفق شد گل اول بازی را برای چلسی به ثمر برساند.

در ادامه بازی متعادل‌تر شد و کریستال پالاس هم دست به حمله زد، هرچند که حمله‌های چلسی زهردارتر بودند.

1971913

در دقیقه 22 مودریک می‌توانست گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند، اما سیو هنرسون دروازه‌بان کریستال پالاس از روی خط دروازه مانع گلزنی او شد.

1971914
1971910

چلسی درست قبل از سوت پایان بازی در نیمه اول روی یک سانتر به محوطه‌اش غافلگیر شد. جردن آیو توپی را روی دروازه چلسی فرستاد که به میخائیل اولیس رسید و این بازیکن بدون هیچ مزاحمتی از سوی بازیکنان چلسی توپ را کنترل کرد و ضربه‌اش را از زاویه‌ای بسته به زیبایی به دروازه چلسی رساند و بعد از آن هم مقابل هواداران چلسی خوشحالی تحریک آمیزی انجام داد.

در نیمه دوم چلسی با تلاش و انگیزه زیادی وارد بازی شد. اما در خلق موقعیت ناکام بود و در دقیقه 55 هم چیزی نمانده بود روی غافلگیری گل دوم را دریافت کند که مدافعان چلسی شانس آوردند که روی اشتباهشان، پتروویچ ضربه بی‌دقت مهاجم پالاس را به بیرون فرستاد.

از دقیقه 58 مائوریسیو پوچتینو دست به تعویض‌هایی زد تا ترکیب تیمش را تهاجمی‌تر کند.

1971915

در دقیقه 76 چلسی توسط جکسون روی پاس تیاگو سیلوا، ستاره تعویضی چلسی، به گل دوم رسید. اما بعد از بررسی صحنه در VAR داور آفساید جکسون را اعلام کرد.

سه دقیقه بعد دوباره روی اشتباه مدافعان چلسی، اولیس می‌توانست برای کریستال پالاس گلزنی کند که پتروویچ دوباره در این صحنه هم با یک مهار کلیدی ناجی تیمش شد.

در دقیقه 87 درحالی که بعد از برخوردی در محوطه جریمه کریستال پالاس داور رای به ادامه بازی داده بود، توسط همکارانش در اتاق VAR برای بررسی مجدد صحنه فراخوانده شد و پنالتی را به سود چلسی اعلام کرد. نونی مادوئکه ستاره تعویضی چلسی، که خودش پنالتی را به دست آورده بود، پشت ضربه قرار گرفت و آن را به گل پیروزی بخش تیمش در دقیقه 89 تبدیل کرد.

1971912

بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا چلسی در ادامه روند پر فراز نشیبش این بار یک پیروزی خانگی کسب کند و با 25 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها