کد خبر : 1990133 | 07 دی 1402 ساعت 01:15 | 21.8K بازدید | 2 دیدگاه

پروژه فابرگاس و کومو

این تیم در سری B بهترین تیم ایتالیا می‌شود!

سسک فابرگاس در گفت‌وگویی با تیری آنری درباره پروژه‌اش در کومو صحبت کرده است.

این تیم در سری B بهترین تیم ایتالیا می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، کومو در حال حاضر در رتبه سوم جدول سری B ایتالیا است و شانس بالایی برای رسیدن به سری A دارد. او پس از اتمام دوران بازی‌اش در این تیم به‌عنوان سرمربی تیم پایه‌ها انتخاب و سپس سرمربی تیم اصلی شد، اما به دلیل نداشتن مجوز لازم برای مربی‌گری به‌طور موقت از سرمربی‌گری تیم کنار رفته است و در حال حاضر کومو یک مربی موقت دارد اما در تابستان فابرگاس با دریافت مجوز مربی‌گری یوفا دوباره به نیمکت کومو بازخواهد گشت.

1971918

او در گفت‌وگوی جدیدش با تیری آنری در مورد پروژه‌اش در کومو حرف زد. او گفت: «کومو یک فرصت فوق‌العاده برای من بود تا دوران فوتبالم را به پایان برسانم و کارم را به عنوان مربی شروع کنم. من بسیار خوشحالم که این پروژه را انتخاب کردم. همه چیز کمی سریع‌تر از آنچه انتظار داشتم اتفاق افتاد. همچنین برنامه اولیه من این بود که دو سال دیگر بازی کنم، اما بعد از آن فقط یک سال بازی کردم.

بنابراین تصمیم گرفتم در مسیری قدم بگذارم که برایم هیجان انگیز بود، مانند مربی شدن. یک حرفه. در کومو پروژه‌ای پیدا کردم که فراتر از زمین و پیروزی است. ما می‌خواهیم در هر جنبه‌ای پیشرفت کنیم. ما اکنون به یک کمپ تمرینی جدید نقل مکان کرده‌ایم، می‌خواهیم بسازیم و بهبود دهیم. بدیهی است که باشگاه نیز به موضوع ساخت ورزشگاه توجه دارد و من واقعاً معتقدم که برای سرمایه‌گذاری اشتیاق زیادی دارند.

1971920

ما می‌خواهیم ​​همه با هم آماده باشیم تا پایه‌ای محکم ایجاد کنیم و سپس هدف‌مان را در یک عنوان بالاتر و ارزشمندتر قرار دهیم. ما می‌خواهیم کومو را به یکی از بهترین باشگاه‌های ایتالیا تبدیل کنیم. حرف بزرگی است و زمان می‌برد، اما می‌توانیم این پروژه را پیش ببریم. در همه این‌ها، دنیس وایز، رئیس باشگاه، نقش مهمی را ایفا کرد و من اعتراف می‌کنم که اگر اینجا هستم، به خاطر چیزهایی است که او درباره این پروژه به من گفت.»

دیدگاه‌ها