کد خبر : 1990134 | 07 دی 1402 ساعت 01:23 | 13K بازدید | 11 دیدگاه

شانس دقیقه آخری چلسی از داوری! (عکس)

نونی مادوئکه، ستاره تعویضی چلسی در بازی مقابل کریستال پالاس، موفق شد برای تیمش یک پنالتی بگیرد و آن را به گل پیروزی بخش بازی تبدیل کند.

شانس دقیقه آخری چلسی از داوری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حالی در هفته نوزدهم به مصاف کریستال پالاس رفت که به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مصدومان متعدد ناچار به استفاده از بازیکنان جوان شده بود. در نهایت چلسی موفق شد 2-1 در خانه به پیروزی برسد و گل پیروزی بخش چلسی را هم نونی مادوئکه 21 ساله به ثمر رساند.

1971923

در دقیقه 87 و روی حملات پی در پی چلسی به امید زدن گل پیروزی بخش در خانه، نونی مادوئکه داخل محوطه جریمه برخوردی با مدافع کریستال پالاس داشت که داور در ابتدا آن را خطا اعلام نکرد. اما لحظاتی بعد توسط همکارانش در اتاق VAR برای بررسی مجدد صحنه فراخوانده شد و پنالتی را به سود چلسی اعلام کرد که با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان کریستال پالاس همراه شد چرا که آنها معتقد بودند در صحنه برخورد، مادوئکه عمدا پای خود را با مدافع مستقیمش درگیر کرده است.

1971924

در هر صورت رای داور تغییر نکرد و نونی مادوئکه پشت ضربه ای که خودش با زیرکی به دست آورده بود، قرار گرفت. او ضربه‌اش را به سمت چپ دروازه و دور از دست‌های دین هندرسون فرستاد که به سمت مخالف شیرجه رفته بود و آن را به گل پیروزی بخش تیمش در دقیقه 89 تبدیل کرد گلی که در نهایت به گل پیروزی بخش چلسی تبدیل شد و این تیم موفق شد هفته نوزدهم را با پیروزی 2-1 در خانه پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها