کد خبر : 1990135 | 07 دی 1402 ساعت 01:57 | 16.8K بازدید | 19 دیدگاه

بازگشت جذاب در نیمه دوم

اورتون ۱-۳ سیتی: این روزها در منچستر همه کامبک می‌زنند

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه در غیاب ارلینگ هالند ۳-۱ اورتون را شکست داد.

اورتون ۱-۳ سیتی: این روزها در منچستر همه کامبک می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در حالی که برای سومین بازی پیاپی در لیگ برتر ارلینگ هالند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، برابر اورتون آماده شان دایش قرار گرفت. شاگردان پپ گواردیولا با اینکه با نتیجه ۱-۰ عقب افتاده بودند، موفق شدند در نیمه دوم کامبک بزنند و بازی را ۳-۱ ببرند.

ویدئو: 320600

در دقیقه ۴ خولین آلوارز فرصت شوت‌زنی مناسبی را به‌دست آورد اما ضربه‌اش را پیکفورد در مرکز دروازه به راحتی مهار کرد.

در دقیقه ۸ ضربه برناردو سیلوا خطرناک بود و می‌توانست دروازه اورتون را باز کند اما مدافعان به خوبی توپ را دفع و از دروازه تیم‌شان محافظت کردند.

در دقیقه ۱۵ پیکفورد ضربه نونز را دفع کرد و آلوارز بر روی ریباند فرصت باز کردن دروازه را داشت اما پیکفورد شوت او را هم گرفت تا یک دبل سیو خارق‌العاده رقم زده باشد.

در ادامه هر دو تیم تلاش‌هایی برای نزدیک‌ شدن به دروازه یکدیگر انجام دادند اما در همه موارد ناتوان بودند تا اینکه در دقیقه ۲۹ روی ارسال زمینی مک‌نیل از سمت چپ، هریسون در مقابل دروازه، اورتون را به گل اول رساند.

1971928

اورتون دست‌بردار نبود. در دقیقه ۳۴ شوت خطرناک گومز آنها را در آستانه گل دوم قرار داد اما ادرسون با سیوی فوق‌العاده مانع گلزنی او شد.

در دقایق باقیمانده از نیمه اول سیتی کمی جلوتر آمد اما در تهدید دروازه تیم دایش ناموفق بود تا نیمه اول با برتری میزبان به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۵۳ فیل فودن با یک شلیک از راه دور و مهارنشدنی چراغ اول را برای سیتی روشن و بازی را مساوی کرد.

1971927

مهمان با این گل جان تازه‌ای گرفت و بازی‌اش سرعت فوق‌العاده‌ای پیدا کرد. در یکی از حملات‌شان در دقیقه ۶۴ شوت آکه در محوطه جریمه به دست اونانا برخورد کرد و داور پس از مشورت با کمک داور ویدئویی برای سیتی پنالتی اعلام کرد.
در غیاب هالند، آلوارز پشت توپ قرار گرفت و موفق شد بازی را ۲-۱ کند.

1971929

حالا نوبت اورتون بود که جلو بکشد و برد را از سیتی بگیرد. آنها چندین بار به محوطه جریمه سیتی نزدیک شدند ولی هر بار یا با بدشانسی و یا با مقاومت مدافعان سیتی با ناکامی روبرو شدند.

بازی در دقایقی هم آرام شد و مهمان سعی در مدیریت بازی داشت. در دقیقه ۸۶ روی پاس اشتباه ادرسون در گوشه زمین، توپ به برناردو سیلوا رسید و او به راحتی دروازه خالی را باز و اختلاف را به ۲ رساند.

1971926

در دقایق پایانی شاگردان گواردیولا با خیال راحت‌تری بازی را کنترل کردند و بازیکنان اورتون نیز که با گل سوم ناامیدتر شده‌ بودند در کم کردن اختلاف ناکام ماندند و بازی با نتیجه ۳-۱ به اتمام رسید.

سیتی با کسب ۳ امتیاز این بازی ۳۷ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت. آنها نسبت به لیورپول صدرنشین که ۴۲ امتیازی است یک بازی هم کمتر دارند و در موقعیت خوبی برای نزدیک شدن به صدر جدول هستند.

دیدگاه‌ها