کد خبر : 1990136 | 07 دی 1402 ساعت 08:09 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

دست ستاره اورتون یار دوازدهم پپ شد! (عکس)

منچسترسیتی با کمک گل خولین آلوارز از روی نقطه پنالتی موفق شد کامبکش را برابر اورتون کامل کند و برد ارزشمندی به‌دست بیاورد.

دست ستاره اورتون یار دوازدهم پپ شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دیداری جذاب موفق شد اورتون را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. آنها در حالی که در نیمه اول در گودیسون پارک با نتیجه ۱-۰ عقب افتادند، توانستند در نیمه دوم ۳ گل به ثمر برسانند و با ۳ امتیاز لیورپول را ترک کنند.

آنها بخش بزرگی از کامبک را مدیون پنالتی اعلام‌شده در نیمه دوم هستند. در دقیقه ۶۴ در حالی که بازی ۱-۱ بود و اورتون به خوبی دفاع می‌کرد و چشم به ضدحمله‌ها داشت، آلوارز ضربه‌ای را روانه دروازه پیکفورد کرد. دروازه‌بان انگلیسی توپ را دفع کرد و در برگشت فیل فودن اقدام به شوت‌زنی کرد که با دخالت مدافعان مهار شد. در ادامه توپ در محوطه جریمه به مقابل پای ناتان آکه افتاد. مدافع هلندی بلافاصله شوت زد و ضربه او هم به اونانا خورد و دور شد.

1971935

پس از این برخورد همه بازیکنان سیتی به سمت داور هجوم بردند و به‌شدت به او اعتراض کردند. آنها معتقد بودند توپ به دست اونانا برخورد کرده و حق هم داشتند. داور پس از بررسی صحنه با کمک داور ویدئویی تصمیم به اعلام پنالتی گرفت.
آلوارز مسئولیت زدن ضربه پنالتی را به عهده گرفت. در نبود ارلینگ هالند او به خوبی وظیفه‌اش را انجام داد. ستاره آرژانتینی ضربه‌اش را به مرکز دروازه زد و توپ با برخورد جزئی با پای پیکفورد که به سمت چپ شیرجه رفته بود، وارد دروازه شد.

1971936

این پنالتی به سیتی کمک کرد فشار را از روی دوشش بردارد و بازی را مدیریت کند. در دقایق پایانی برناردو سیلوا یک گل دیگر هم زد و این دیدار حساس با نتیجه ۳-۱ به سود تیم پپ گواردیولا خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها