کد خبر : 1990137 | 07 دی 1402 ساعت 08:12 | 10.4K بازدید | 21 دیدگاه

پوچتینو: شما نمی‌بینید اما روند تیم مثبت است!

مائوریسیو پوچتینو معتقد است با وجود شکست‌ها، روند چلسی رو به رشد است و تیمش به‌زودی به ثبات می‌رسد.

پوچتینو: شما نمی‌بینید اما روند تیم مثبت است!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی توانست در دیداری سخت کریستال پالاس را با نتیجه ۲-۱ در استمفوردبریج شکست دهد. پوچتینو پس از پایان دیدار در مورد برخی از جنبه‌های بازی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

جریان بازی؟
ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. من واقعا از عملکرد تیمم راضی هستم. با اینکه پیروزی سخت به دست آمد اما در بسیاری از قسمت‌ها از حریف بهتر بودیم.

عملکرد انکونکو؟
حقیقت این است که او هنوز به بهترین فرم خودش نرسیده است. او بسیار توانا و بااستعداد است و به‌زودی بهترین وضعیت او را می‌بینیم. شما باید خود را با تیم تطبیق دهید و این یک قدم مهم برای کریستوفر انکونکو است.

1971938

راه چلسی در لیگ؟
لیگ برتر واقعا سخت است و ما باید ثبات داشته باشیم. نیم فصل اول بالا و پایین زیادی داشتیم و بسیار سخت و دشوار بوده است. اما ما مثبت هستیم و باید نشان دهیم که می‌توانیم رقابت کنیم. روند تیم مثبت است، بسیاری این را نمی‌بینند و زمانی متوجه می‌شوند که ما به ثبات رسیده‌ایم و به تیمی قدرتمند تبدیل شده‌ایم.

پنالتی؟
پنالتی‌زن من کانر گالاگر بود و من به او گفتم تو هستی، اما اگر به اندازه کافی مطمئن نیستی توپ را به نونی بده و او هم این کار را کرد.

گل خوردن در نیمه اول؟
در نیمه اول موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردیم، گل زدیم، اما من آنقدر خوشحال نبودم زیرا در آخرین دقیقه گل خوردیم. نیمه دوم را دوباره خوب شروع کردیم، کمی بیشتر با توپ بازی کردیم. بازیکنانی از روی نیمکت آمدند و به تیم کمک کردند. خیلی خوشحالم که بازیکنان نیمکت‌نشین در بازی تاثیرگذار بودند.

دیدگاه‌ها