کد خبر : 1990166 | 07 دی 1402 ساعت 12:08 | 83.5K بازدید | 78 دیدگاه

مسیر راحت رونالدو برای حضور در فینال غرب آسیا

النصر با مسیر راحت‌تری در راه رسیدن به فینال غرب آسیا روبرو شده است.

مسیر راحت رونالدو برای حضور در فینال غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، صبح امروز برگزار شد که طی آن سپاهان باید در دشوارترین دیدار این دور از مسابقات، به مصاف الهلال برود، تیمی که مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این پیکارها شناخته می‌شود.

در سوی دیگر، النصر با قرعه بسیار راحت‌تری مواجه شد و این تیم به مصاف دیگر تیم عربستانی یعنی الفیحاء می‌رود که وضعیت چندان مطلوبی در لیگ داخلی ندارد و انتظار می‌رود که یاران رونالدو کار سختی برای صعود به دور بعدی نداشته باشند.

1971990

البته در مراسم قرعه‌کشی این دور از رقابت‌ها، دیدارهای دور یک چهارم نهایی نیز تعیین تکلیف شد که طی آن، برنده دیدار الهلال و سپاهان باید در دور بعدی به مصاف برنده دیدار الاتحاد و نوبهار نامانگان ازبکستان برود.

در سمت دیگر نیز برنده جدال النصر و الفیحاء باید با برنده دیدار العین و نسف قرشی روبرو شود که حداقل روی کاغذ به نظر می‌رسد که مسیر یاران رونالدو برای رسیدن به فینال غرب آسیا راحت‌تر باشد.

چنانچه دو تیم مطرح شهر ریاض بتوانند از سد حریفان خود عبور کنند، یک بار دیگر شاهد دربی الهلال و النصر در فینال غرب آسیا خواهیم بود که برنده این مسابقه در دیدار پایانی با نماینده شرق آسیا روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها