کد خبر : 1990176 | 07 دی 1402 ساعت 12:32 | 13.3K بازدید | 7 دیدگاه

هدیه ویژه فوق ستاره NBA به وینی: تو بهترینی!

جیانیس آنتتوکنمپو، فوق ستاره میلواکی باکس، شب گذشته لحظات جذابی را در کنار وینیسیوس جونیور رقم زد.

هدیه ویژه فوق ستاره NBA به وینی: تو بهترینی!

به گزارش "ورزش سه"، میلواکی باکس شب گذشته در رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا روبروی بروکلین نتز به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 144 به 122 برابر این تیم به پیروزی برسد.

جیانیس مثل همیشه ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد 32 امیتاز، 10 ریباند، هشت پاس و دو بلاک را به نام خودش ثبت کند تا نشان دهد که چرا بسیاری از او با عنوان فوق ستاره این روزهای لیگ بسکتبال آمریکا نام می‌برند.

اما با وجود درخشش این ستاره در زمین بازی، برخورد او با وینیسیوس جونیور بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و به قسمت جذاب و پرتماشاگر بازی شب گذشته میلواکی برابر نتز تبدیل شد. 

1972002

این ستاره برزیلی که برای حمایت و تشویق این بازیکن راهی ورزشگاه شده بود، پیراهنی را از او هدیه گرفت که روی آن نوشته شده بود: «برای وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن میدان.»

جیانیس همچنین با اشاره به درخشش این بازیکن در ترکیب رئال مادرید و تیم ملی برزیل گفت: «تو بازیکن شماره یک برزیلی در تمام دنیا هستی. شماره یک. درست همین جا. شماره یک.»

این فوق ستاره لیگ بسکتبال آمریکا علاقه زیادی به رئال مادرید دارد و پیش از این هم از کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نام برده بود.

دیدگاه‌ها