کد خبر : 1990177 | 07 دی 1402 ساعت 12:44 | 10.3K بازدید | 15 دیدگاه

روی هاجسون:

صحبت در مورد پنالتی چلسی اتلاف وقت است

روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس، پس از بازی مقابل چلسی از ضربه پنالتی بحث‌برانگیز حریف انتقاد کرد.

صحبت در مورد پنالتی چلسی اتلاف وقت است

به گزارش "ورزش سه"، روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس، در مورد باخت 2-1 تیمش مقابل چلسی به لطف یک ضربه پنالتی که در دقایق پایانی مسابقه اعلام شد، اظهار نظر کرد.

چلسی به لطف ضربه پنالتی دقیقه 89 نونی مادوکه در این بازی برنده شد. این پنالتی در صورتی اعلام شد که داور برخورد بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه کریستال پالاس را خطا تشخیص نداده بود، اما از اتاق VAR به او اعلام کردند باید خطای پنالتی را اعلام کند.

هاجسون پس از بازی در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی درمورد عملکرد تیمش گفت: "فکر می‌کنم با نمایشی که تیم ما به اجرا گذاشت، قبول نتیجه شکست دشوار است."

1972003

او با اعتراض به ضربه پنالتی اعلام شده برای چلسی اضافه کرد: "داور VAR نتیجه این بازی را از ما دزدید و این کار را برای ما سخت می‌کند، اما از این طریق می‌توان متوجه شد چرا یک ضربه پنالتی اعلام شد. این بالاخره زندگی و فوتبال است و من آن را می‌پذیرم. اگر بخواهیم درمورد پنالتی چلسی حرف بزنیم فقط وقت‌مان را تلف کرده‌ایم."

هاجسون با تمجید از تیمش گفت: "در طول 90 دقیقه حتی یک لحظه هم احساس نکردم که تیم ضعیف‌تری نسبت به حریف هستیم و به همین دلیل از عملکرد تیمم راضی هستم. ما با یک سری مسابقات سخت روبرو شده‌ایم. 38 بازی در فصل برگزار می‌شود و ما فقط نیمی از این تعداد را انجام دادیم، آیا به اندازه کافی خوب هستیم؟ آیا بازیکنان خوبی داریم؟ مطمئن هستم که تیم به پیروزی خواهد رسید، اما در حال حاضر زمان بسیار سختی را سپری می‌کنیم."

دیدگاه‌ها