کد خبر : 1990197 | 07 دی 1402 ساعت 14:11 | 17.3K بازدید | 14 دیدگاه

هشدار به یوونتوس: مراقب این دو ستاره باش!

میرالم پیانیچ، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که پائولو دیبالا و روملو لوکاکو برای این تیم بسیار خطرناک خواهند بود.

هشدار به یوونتوس: مراقب این دو ستاره باش!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شنبه هفته آینده در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا باید روبروی رم قرار بگیرد. 

این بازی از اهمیت بسیاری برای هر دو تیم برخوردار است. شاگردان مکس آلگری امیدوار هستند که بتوانند با کسب پیروزی در این دیدار اختلاف‌شان را با اینتر کاهش دهند و در صورت باخت احتمالی آنها برابر جنووا به فاصله یک امتیازی صدر جدول برسند. 

در سوی دیگر میدان هم شاگردان ژوزه مورینیو به دنبال نزدیک شدن به جمع چهار تیم صدر جدول هستند و کسب پیروزی در این بازی انگیزه بسیاری به آنها برای ارائه عملکرد بهتر در هفته‌های پیش‌رو خواهد داد.

1972027

پیانیچ پیش از این 178 بازی با پیراهن یوونتوس انجام داده و 185 بار هم با پیراهن رم به میدان رفته است و به خوبی با جو و شرایط این دیدار آشنایی دارد.

او در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره این بازی اظهار داشت: «ژوزه مورینیو تعادل خوبی در تیمش پیدا کرده است اما به خوبی می‌داند که بازی در تورین آسان نخواهد بود، چون یوونتوس در حال حاضر در شرایط خوبی است. من انتظار یک بازی تاکتیکی را دارم که گل‌های زیادی در آن رد و بدل نخواهد شد.

لوکاکو و دیبالا تجربه بیشتری دارند، اما هر دو تیم از استعدادهای خوبی بهره می‌برند. این دو بازیکن عملکرد بهتری از مهاجمان یوونتوس داشته‌اند و این می‌تواند خطرناک باشد، اما رم بیش از حد به حضورشان در زمین وابسته است. این اتفاقی است که در یوونتوس رخ نداده است.»

دیدگاه‌ها