کد خبر : 1990201 | 07 دی 1402 ساعت 14:35 | 5.1K بازدید | 3 دیدگاه

نگاه و کیفیت تیم ما تک‌رقمی خواهد بود

سلطانی‌مهر: منتظر سورپرایز استقلال خوزستان باشید

هافبک استقلال خوزستان مدعی است تیمش روندی متفاوت از حیث کسب نتیجه در نیم فصل دوم دنبال خواهد کرد.

سلطانی‌مهر: منتظر سورپرایز استقلال خوزستان باشید

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان طی دو بازی اخیر خود به چهار امتیاز رسیده و طلسم پیروزی‌اش را هم مقابل مس رفسنجان شکست تا بازیکنان این تیم اکنون با امیدواری بیشتری چشم به نیم فصل دوم داشته باشند.

محمد سلطانی‌مهر، هافبک جوان استقلال خوزستان، با اشاره به شرایط این تیم طی دیدارهای اخیر گفت: خیلی‌ها فقط بازی مقابل پرسپوليس را دیدند و تیم ما را تحسین کردند. اما واقعیت نیم فصل این بود که ما در خیلی از بازی‌ها حتی شرایط فنی بهتری نیز دنبال کرده بودیم، اما متاسفانه به نتیجه نرسیدیم. بازی مقابل گل‌گهر آن اتفاقات افتاد و هنوز باورمان نمی‌شود که گل‌مان مردود شده باشد. بازی با پیکان و نساجی و حتی نفت آبادان شرایط فنی خوبی داشتیم که به نتیجه نرسید. خوشبختانه برابر پرسپوليس و مس رفسنجان به چهار امتیاز رسیدیم و این مسئله از نظر روحی کاملا به سود ماست.

وی ادامه داد: یک بازی دیگر از نیم فصل باقی مانده است. دیداری سخت برابر هوادار تهران خواهیم داشت و حتی برای ما یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شود. حریف علی‌رغم جایگاهی که در اختیار دارد از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد و مسلما در تهران پیش‌روی ما قرار دارد. با این حال ما باید تنها با تمرکز کسب نتیجه در این بازی حاضر شویم و نیم فصل را به خوبی پایان دهیم.

هافبک باتجربه استقلال خوزستان که نمایش خوبی طی دیدارهای اخیر این تیم از خود به جا گذاشته درباره آینده آبی‌پوشان گفت: همان‌طور که گفتم، جایگاه ما اصلا نسبت به کیفیت بازی‌ای که ارائه می‌دهیم جور درنمی‌آید. با این حال، همچنان شانس‌ خودمان را دنبال می‌کنیم و مطمئن هستیم اتفاقات خوبی در آینده انتظار تیم ما را می‌کشد. اگر تمرکز و انگیزه لازم را همچنان دنبال کنیم قادر هستیم که در نیم فصل دوم همه را سورپرایز کنیم و جایگاه خوبی را به دست بیاوریم. از کادرفنی تا مدیریت و بازیکنان این هدف را دنبال می‌کنند و قطعا این اتفاق دور از ذهن نخواهد بود.

سلطانی‌مهر درباره احتمال جدایی‌اش از این تیم گفت: تمام تمرکزم روی استقلال خوزستان است. در شرایطی قرار داریم که همگی باید با بالاترین توان برای موفقیت تیم بجنگیم و هیچکس به دنبال منافع شخصی خودش نیست. یک مبارزه بزرگ پیش‌روی ما قرار دارد و باید برای اثبات خودمان با بالاترین توان در ادامه مسیر حاضر شویم.

دیدگاه‌ها