کد خبر : 1990206 | 07 دی 1402 ساعت 14:57 | 15.6K بازدید | 7 دیدگاه

لحظه حساس از پنالتی چلسی: مطمئن‌ باش گل می‌شه!

نونی مادوئکه، زننده گل سرنوشت‌ساز چلسی در بازی با کریستال پالاس، مکالمات پیش از ضربه پنالتی شب گذشته با کانر گالاگر را فاش کرد.

لحظه حساس از پنالتی چلسی: مطمئن‌ باش گل می‌شه!

به گزارش "ورزش سه"، نونی مادوئکه قبل از زدن پنالتی مهم که باعث شد چلسی به پیروزی 2-1 مقابل کریستال پالاس برسد، با کانر گالاگر صحبت کرد.

آبی‌ها در‌بازی شب گذشته ابتدا با گل میخایلو مودریک پیش افتادند، اما پس از گل مایکل اولیس در آخرین لحظات نیمه اول، به تساوی رسیدند.

با این حال، حملات چلسی در نیمه دوم نتیجه داد و مادوئکه در آخرین دقایق به یک پنالتی سرنوشت‌ساز دست پیدا کرد. پس از اینکه VAR ضربه پنالتی را تایید کرد، مادوئکه توپ را به دست گرفت و به گالاگر اطمینان داد که خودش پشت این توپ سرنوشت‌ساز می‌ایستد.

1972032

مادوئکه پس از بازی در مورد گفتگو با گالاگر گفت:"همیشه این ضربات را گل می‌کنم، من مطمئن هستم، از آن نقطه مطمئنم که گل می‌زنم، بنابراین بله من فقط به او (گالاگر) گفتم نگران نباش، چون من گل خواهم زد. در اوایل این فصل یک گل زدم. بنابراین وقتی دیدم VAR پنالتی را تایید کرده، شکی نداشتم که آن را گل می‌کنم."

مادوئکه که شروع مناسبی به دلیل مصدومیت در ترکیب چلسی نداشته تایید کرد که از فرصتی برای نشان دادن پتانسیل خود استفاده خواهد کرد. او گفت: "در این فصل من توقف و شروع مجددهای زیادی داشتم. مصدومیت‌های کوچکی داشتم که باعث شد از روند مناسب دور باشم. خوشحالم که در این بازی اثرگذار بودم و اینکه در بازی بعدی فیکس باشم یا روی نیمکت بازی را شروع کنم، تصمیم سرمربی است."

دیدگاه‌ها