کد خبر : 1990217 | 07 دی 1402 ساعت 15:33 | 120.9K بازدید | 154 دیدگاه

رونالدو به این دلیل از مسی بهتر است

نلسون سمدو، بازیکن سابق بارسلونا، ویژگی کلیدی‌ای که کریستیانو رونالدو را از لیونل مسی متمایز می‌کند، فاش کرد.

رونالدو به این دلیل از مسی بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، نلسون سمدو، بازیکن ولورهمپتون، ویژگی منحصربه‌فرد کریستیانو رونالدو در تمرینات را فاش کرد که او را از لیونل مسی متمایز می‌کند.

مدافع ولورهمپتون یکی از بازیکنانی است که با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بازی کرده است. سمدو پس از بازی در بارسلونا کنار مسی بارسلونا و با رونالدو در تیم ملی پرتغال، نگاهی به عادت‌های تمرینی متفاوت این دو فوق‌ستاره داشت.

سمدو در مصاحبه‌ با اسکای اسپورت فاش کرد: "در تمرینات، کریستیانو یک بازیکن کاملا متفاوت است. او همیشه می‌خواهد تمرین کند و قبل و بعد از تمرین به باشگاه بدنسازی برود. در زمین او بسیار رقابتی است. حتی در تیم ملی، گاهی اوقات وقتی 7 بر 7 بازی می‌کنیم، او همیشه می‌خواهد تا آخرین لحظه بازی کند. وقتی کارش تمام شد، فقط می‌خواهد به راهش ادامه دهد. بنابراین، کریستیانو متفاوت است. خوش‌شانس هستم که با مسی و رونالدو بازی کردم."

1972040

سمدو همچنین به افتخارات مسی اشاره کرد و به طور خاص ستاره آرژانتینی را به خاطر قهرمانی‌اش در جام جهانی 2022 مورد تمجید قرار داد: "واقعاً خوب بود که او جام جهانی را برد. مسی به خاطر هر چیزی که به فوتبال داد، شایسته این قهرمانی بود."

سمدو 108 بازی در کنار مسی در بارسلونا انجام داد و دو قهرمانی لالیگا، یک کوپا دل ری و یک سوپرکاپ اسپانیا را به دست آورد. در حالی که او فقط 21 بار با رونالدو بازی کرده، در قهرمانی پرتغال در لیگ ملت‌های یوفا در سال 2019 نقش داشت.

دیدگاه‌ها