کد خبر : 1990277 | 07 دی 1402 ساعت 19:23 | 54.4K بازدید | 28 دیدگاه

قاتل استقلال و سپاهان در 4 روز! (عکس)

مدافع گل‌گهر برای دومین بازی متوالی تیمش موفق به گلزنی شد.

قاتل استقلال و سپاهان در 4 روز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی پس از بازی‌های موثری که در خط دفاعی گل‌گهر سیرجان داشت و اجازه نمی‌داد دروازه این تیم در مسابقات متوالی اخیرشان باز شود و فقط یک گل از روی نقطه پنالتی برابر استقلال خوردند، امروز هم دوباره تیمش را در فاز دفاعی کمک زیادی کرد تا مقابل سپاهان موفق باشند و اجازه کار به ستاره‌های حریف را ندهند و البته یک دفع توپ عالی هم از روی خط دروازه داشت تا دروازه محمدرضا اخباری باز نشود.

این مدافع که در کنار نمایش موثر در عقب زمین، چهار روز قبل در تقابل با استقلال ارسال سید ابوالفضل رزاق‌پور از روی ضربه ایستگاهی را با فرار از بین مدافعان حریف تبدیل به گل کرد، امروز هم چنین کاری مقابل سپاهان انجام داد.

1972146
1972147

مسیح زاهدی در دقایق پایانی مسابقه امروز که سپاهان برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، اتفاق بازی با استقلال را تکرار کرد و این بار هم ارسال ابوالفضل رزاق‌پور از کرنر سمت چپ زمین را با یک استارت سریع به مقابل تیرک اول و قطع توپ با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا امیدهای طلایی‌پوشان اصفهان برای جبران سخت شود.

گل مسیح در دیدار اخیرشان مقابل استقلال یک امتیاز مهم برای گل گهر به همراه داشت و امروز هم نقش کلیدی در بردشان برابر سپاهان ایفا کرد و یک گل حساس زد تا کار صدرنشین لیگ برتر یا یکسره کند.

دیدگاه‌ها