کد خبر : 1990286 | 07 دی 1402 ساعت 19:47 | 54K بازدید | 23 دیدگاه

طهماسبی رسما وارد مربیگری شد؛

خداحافظی دروازه‌بان سابق تراکتور در کنار شجاعی

دروازه‌بان پیشین تیم‌های تراکتور و فولاد از فوتبال خداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری شد.

خداحافظی دروازه‌بان سابق تراکتور در کنار شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد طهماسبی که پس از تجربه بازی برای تیم‌های صبای قم، تراکتور، فولاد خوزستان، سایپا، نساجی مازندران و ... ، فصل گذشته در هوادار تهران عضویت داشت و دو بار برای این باشگاه به میدان رفت، پس از آسیب دیدگی اخیرش که به‌خاطر سوختگی برای او اتفاق افتاد، نتوانست به بازی ادامه بدهد و حالا تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته تا بنابر پیشنهاد مسعود شجاعی، وارد عرصه مربیگری شود و در کنار او در هوادار تهران به عنوان مربی مشغول به فعالیت شود.

بولت تراکتوردر متن پیام خداحافظی طهماسبی آمده است:

«اگر از مهرداد طهماسبی بپرسید و بپرسند به ویژه‌ترین لحظه دوران فوتبالش اشاره کند، بی‌معطلی به همین مقطع زمانی که در آن قرار دارد اشاره خواهد کرد.

نقطه تلاقی یک درود و بدرود؛

بدرود با دوران پر فراز و نشیب بازیگری و درود به عرصه پر فراز و نشیب‌تر مربیگری راستش پس از 20 سال کفش‌ها و دست‌کش‌هایم را آویختم، اما این پایان دقیقا مصادف شده است، با یک آغاز دیگر در ورزشی که بیش از هر چیزی بدان علاقه دارم.

1804028

فوتبال پدیده‌ای شد که حدود بیست سال آن را با تمامی تلخی‌ها و شیرینی‌هایش زندگی کرده و موفقیت‌های فردی و پیروزی‌های گروهی پرشماری را در آن با پیراهن‌ها و در شهرهای گوناگون تجربه کرده‌ام، هر چند شکست‌هایی نیز به‌طور طبیعی در کارنامه ورزشی هر ورزشکاری به ثبت می‌رسد که تلفیق برد و باخت‌های کم‌ارزش اما تجربه با ارزشی را به فرد می‌دهد که می‌تواند توشه‌ای باشد برای ادامه مسیر.

مخلص کلام اما برادر کوچک‌تان بدین بهانه می‌خواهد بابت تمامی زحماتی که برایش کشیده‌اند و کشیده‌اید از تمامی سرمربیان، مربیان، مدیران، بازیکنان و همه بزرگواران در هر کسوتی که در بیش از ربع قرن فعالیت فوتبالی به عنوان بازیکن تجربه شاگردی‌شان را داشته صمیمانه‌ترین قدردانی‌هایش را ابراز دارد و پیش از آن همچنین قصد دارم از تک تک اعضای خانواده و به ویژه همسر مهربانم که همیشه و در همه لحظه‌ها صبورانه مرا همراهی کرده در همین نوشتار و پیش از قرار گرفتن در کسوت جدیدی که خداوند در تقدیر بنده‌اش نوشته است یک رخصت خالصانه و خاضعانه بگیرم.
با اعتماد دوستان عزیزم که نگاه‌شان جای سپاس بسیار دارد نخستین تجربه مربی‌گری خود را هفته گذشته در همین باشگاهی به دست آوردم که در آن به دوران بازیگری‌ام پایان داده‌ام و در همان استانی آن را تجربه کردم که دوران بازیگری‌ام را از آن‌جا آغاز کرده بودم.

این تلاقی‌ها و مصادف شدن‌های زیبا را به فال نیک می‌گیرم و با امید به پروردگار و با یاری شما بزرگواران پای در مسیر دشوار و بی‌انتهایی می‌گذارم.»

دیدگاه‌ها