کد خبر : 1990291 | 08 دی 1402 ساعت 03:13 | 12.7K بازدید | 7 دیدگاه

مدیرعامل لیگ برتری ترک عادت نکرد (عکس)

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد در تیم جدید خود هم سرکشی مداوم به تمرینات را در دستور کار دارد.

مدیرعامل لیگ برتری ترک عادت نکرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان که چند روزی است به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان انتخاب شده، سعی دارد این تیم را به روزهای اوج خود برگرداند و بر این اساس ارتباط نزدیکی با کادرفنی و بازیکنان فولاد برقرار کرده است.

رضاییان که سال‌های زیادی در پارس جنوبی جم به مدیریت پرداخت و با این تیم صعود به لیگ برتر و کسب عنوان پنجمی لیگ برتر را هم تجربه کرد، همواره با اعضای تیم خود ارتباط خوبی داشت و حالا در فولاد هم چنین رویه‌ای را در پیش گرفته است.

1972476

این مدیرشناخته شده که در عضویت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست، با وجود مدت زمان کوتاهی که مدیریت فولاد را برعهده گرفته، اما مثل دوران گذشته مدیریت خود حضور پرتعدادی در تمرینات دارد و با نظارت بر کار بازیکنان و کادرفنی و اجرایی امیدوار است امور جاری باشگاه به بهترین شکل جلو برود.

رضاییان در روزهای گذشته با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد هم ارتباط خوبی برقرار کرده و با حمایت از او امیدوار است بتوانند در کنار یکدیگر روزهای خوبی را سپری کنند.

گفتنی است، فولاد با 12 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته و با برگزاری تمرینات فشرده برای کسب چهارمین پیروزی فصل مقابل نساجی مازندران آماده می‌شود.

دیدگاه‌ها