کد خبر : 1990300 | 07 دی 1402 ساعت 20:09 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

یک بازیکن، مرد بازی‌های بزرگ گل‌گهر (عکس)

حمید بوحمدان هافبک باتجربه گل‌گهر در بازی‌های مهم این تیم یکی از مهره‌های مورد اعتماد مارینوس است.

یک بازیکن، مرد بازی‌های بزرگ گل‌گهر (عکس)

به گزارش ورزش سه، حمید بوحمدان هافبک باتجربه گل‌گهر این فصل پنج حضور ثابت و 6 حضور به عنوان بازیکن ذخیره برای این تیم به میدان رفته اما نکته قالب توجه اعتماد مارینوس به او در بازی‌های مهم مقابل تیم‌های مدعی است.

او در این فصل در اکثر مسابقات به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده اما در چهار دیدار اخیر گل‌گهر سه مسابقه را از ابتدا در ترکیب حضور داشته، تراکتور، استقلال و سپاهان بازی‌هایی بوده که مارینوس از او در ترکیب اصلی قرار داده و مشخص که این سرمربی یونانی در بازی‌های بزرگ برای کسب نتیجه مورد نیاز از او برای محکم‌تر کردن کمربند میانی استفاده می‌کند.

1972184

حضور بوحمدان در مقابل سپاهان و استقلال برای گل‌گهری‌ها خوش یمن بوده اما در دیدار مقابل تراکتور آنها شکست یک بر صفر را تجربه کردند تا حضور این بازیکن در میدان از لحاظ آماری کاملا به سود گل‌گهر نباشد.

بوحمدان که فصل گذشته از مهره‌های کلیدی فولاد خوزستان بود این فصل رفته رفته در حال رسیدن به ترکیب اصلی گل‌گهر است و با توجه به عملکردی که در دو مسابقه اخیر از خود به نمایش گذاشته پیش‌‌بینی می‌شود مقابل تیم سابق خود ذوب آهن هم در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها