کد خبر : 1990309 | 07 دی 1402 ساعت 20:18 | 34.3K بازدید | 59 دیدگاه

چه کسی باور می‌کند قرارداد مهری 160 میلیون باشد؟

فتاحی:امروز میانگین سنی بازیکنان ما 19 سال بود!

رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان از هواداران اصفهانی که برای حمایت تیم به سیرجان رفته بودند، تشکر کرد.

فتاحی:امروز میانگین سنی بازیکنان ما 19 سال بود!

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگاران در میکسدزون خبری ورزشگاه‌ قاسم سلیمانی اینطور حرف هایش را با اشاره به حواشی پیرامون باشگاه و حکم کمیته انضباطی آغاز کرد: یک ماه است به تیم اضافه شده‌ام اما نمی‌دانیم این اتفاقات چیست، شب قبل هر بازی یک اتفاق جدید برای سپاهان می‌افتد، قبل از بازی نیروی هوایی و ملوان رأی می‌دهند و شب گذشته اعلام می‌کنند ۶ بازیکن نمی‌توانند بازی کنند، عدالت کجاست؟

او با اشاره به سایر احکام کمیته انضباطی برای حریفان سپاهان اضافه کرد: برای تیم حریف حکم برائت داده‌اند، چه کسی می‌تواند باور کند بازیکن فوتبال استقلال قرارداد ۱۶۰ میلیون تومانی داشته باشد، هیچکس باور نمی‌کند؛ آقایان قبل از این‌که مسؤولیت بگیرند، جزو کارگروه بوده‌اند و مقررات را تدوین کردند.

او با اشاره به حکم کمیته انضباطی اضافه کرد: ۴ امتیاز ما به ناحق گرفته شد و کمیته استیناف برگرداند اما امروز ۳ امتیاز رفت، از فدراسیون تشکر می‌کنم، میانگین نیمکت امروز ما ۱۹ سال بود و ۳ بازیکن نوجوانان و جوانان به تیم اضافه شدند.
فتاحی در ادامه به دشواری کارش پرداخت و اضافه کرد: نمی‌دانم سرمربی، تیم یا حواشی را کنترل کنم، اگر ما می‌خواستیم خلاف کنیم، قرارداد بازیکنان عوض شده بود اما مثل همیشه در قالب قانون و با کمک بازیکنان انجام می‌شد، با روش سایر تیم‌ها می‌توانستیم قرارداد ببندیم.

فتاحی سرپرست سپاهان در پایان گفت: یک تیم با مشکلات و جعل امضا حکم برائت بگیرد و با تیم ما این کارها را بکنند، یک آزمایشگاه برای تیم سپاهان شده است و امیدواریم مشکلات با عدالت حل شود.

دیدگاه‌ها