کد خبر : 1990314 | 07 دی 1402 ساعت 20:26 | 13.6K بازدید | 33 دیدگاه

جو خوبی در رختکن نساجی حاکم است؛

آلکاراس: پرسپولیس فقط یک موقعیت داشت

لوکاس آلکاراس می‌گوید نساجی مقابل پرسپولیس شایستگی کسب یک امتیاز را داشت.

آلکاراس: پرسپولیس فقط یک موقعیت داشت

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس آلکاراس، سرمربی اسپانیایی جدید نساجی پس از شکست مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا به پرسپولیس بابت بردشان تبریک می‌گویم. از نتیجه راضی نیستم اما از نمایش آنها و انرژی‌ای که در زمین گذاشتند رضایت دارم. تیم پرسپولیس یک موقعیت داشت و آن‌هم تبدیل به گل شد. من در طول بازی ندیدم که دروازه‌بان ما به غیر از آن یک صحنه واکنش دیگری برای سیو داشته باشد. نیمه اول یک تک موقعیت روی دروازه حریف توسط بازیکن خارجی‌مان داشتیم اما در نیمه دوم کلاً بازی دست ما بود. توپ را در زمین آنها داشتیم و بازی می‌کردیم. ما حداقل می‌توانستیم در این بازی مساوی کنیم و لایق آن بودیم. نکات مثبتی در این بازی برای ما رقم خورد که می‌خواهم آنها را ذکر کنم. ما با چند بازیکن جوان‌مان از آکادمی در این بازی حضور داشتیم و از آنها استفاده کردیم.

ویدئو: 320650

او ادامه داد: دو جلسه تمرینی زمان زیاد و طولانی برای آمادگی نیست و ما نیاز به زمان بیشتری داریم و باید بعد از این بازی کار بیشتری کنیم و کارها را انجام خواهیم داد. سعی می‌کنیم تمرین کنیم و روی مسائل خاص و تاکتیکی کار کنیم امروز کار را با هم شروع کردیم و خوشبختانه پیشرفتی هم در کار داشتیم. در بازی‌های بعد بهتر هم خواهیم شد و نتایج خوبی خواهیم گرفت.

سرمربی نساجی در مورد بازی دادن به بازیکنان جوان گفت: سام دلیری و ترابی از اول بازی بودند و خوب عمل کردند و بازیکنانی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند هم عملکردشان خوب بود. اما باید با این بازیکنان جوان بیشتر کار شود و با آنها باید تمرین کنیم. باید به آنها کمک کنیم و حمایتشان کنیم که این بازیکنان تبدیل به بازیکنان حرفه‌ای بشوند. به این فکر هستم که مثل بازی امروز به آنها موقعیت‌های بیشتری بدهم تا با این بازیکنان بیشتر کار کنیم و بیشتر کمک‌شان کنیم.

آلکاراس ادامه داد: در رختکن جو بسیار خوبی حاکم است. من مطمئنم بازیکنان با تجربه تیم که بازیکن خیلی حرفه‌ای هم هستند به بازیکنان جوان کمک خواهند کرد تا پیشرفت کنند.

آلکاراس در مورد تقابلش با دیگر سرمربی اسپانیایی لیگ برتر یعنی ایگناسیو که سرمربی فولاد است عنوان کرد: با او هم سال‌هاست آشنا هستیم و آشنایی خوبی با هم داریم. در بازی بعدی باید با بهترین نتیجه که برد هست کار را به پایان برسانیم و باید روی آن بازی تمرکز کنیم.

سرمربی نساجی در مورد فرصت خوب تعطیلات نیم فصل گفت: باید با روی گشاده به استقبال تعطیلات نیم فصل برویم برای نیم فصل یک زمان حدوداً ۴۰ روزه هست که ما زمان داریم که تمرین کنیم کار کنیم و با هم باشیم و با یکدیگر وقت بگذرانیم تا کارمان و تیم‌مان را بهتر کنیم و ارتقا ببخشیم بازی‌های دوستانه مد نظر داریم. دو جلسه تمرینی قبل از این بازی زمان کوتاهی است ولی بعد از آخرین بازی نیم فصل به حد کافی تایم خواهیم داشت که با تیم کار کنیم و مطمئنم که نتایج تغییر پیدا خواهد کرد. در چند روز آینده بعد از کار کردن با بازیکنان‌مان بهتر می‌فهمیم که باید چه سبک فوتبالی کار کنیم و بهتر نسبت به کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم شناخت خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها