کد خبر : 1990320 | 07 دی 1402 ساعت 20:38 | 30K بازدید | 11 دیدگاه

تکذیب یک شایعه عجیب برای حریف پرسپولیس

هافبک نساجی نسبت به شایعه مصدومیت بی‌دلیل برخی بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

تکذیب یک شایعه عجیب برای حریف پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، حسین زامهران که امروز یکی از نفرات اصلی نساجی مقابل پرسپولیس بود، در پایان این دیدار که شکست یک بر صفر تیمش را به همراه داشت، عنوان کرد: بازی خوبی بود. از قبل هم می‌دانستیم مسابقه با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر هوادارانش کار سختی است.

او ادامه داد: تصمیم این بود در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و کادر فنی همین را می‌خواست که متاسفانه یک گل بد خوردیم. در نیمه دوم اگر کمی خوش شانس بودیم، می‌توانستیم به گل برسیم.

هافبک نساجی در خصوص تغییر کادر فنی این تیم و حضور آلکاراز ابراز کرد: یک مربی که رزومه‌دار است و قبلا در اسپانیا کار کرده، دو جلسه تمرینی با ما داشت و نکات لازم را گفت که سعی کردیم نکات او را اجرا کنیم. خودش از عملکرد تیم راضی بود. اگر اشتباه نمی‌کردیم گل می‌زدیم و حتی در نیمه دوم گل می‌زدیم.

زامهران در خصوص شایعه مصدومیت بی‌دلیل برخی بازیکنان نساجی که همراه با رحمتی به این تیم آمده بودند، ابراز کرد: اصلا اینطور نیست. بازیکنان خیلی خوبی هستند و نان حلال سر سفره می‌برند. مچ محمدرضا آزادی ورم کرده، احسان حسینی حتی مشکوک به رباط بود، وحید محمدزاده در دیدار با استقلال همسترینگش پاره شد. مطمئن باشید رحمتی هم چنین چیزی نمی‌خواهد. او دوست دارد تیمی که خودش بسته بهترین نتیجه را بگیرد و مطمئن باشید از این وضعیت خارج می‌شود.

دیدگاه‌ها