کد خبر : 1990361 | 07 دی 1402 ساعت 22:33 | 36.4K بازدید | 5 دیدگاه

هواداران رم کاپیتان یووه را به باشگاه راه ندادند!

باشگاه رم به دلیل آنچه مخالفت هوادارانش با حضور لئوناردو بونوچی عنوان شده است از خرید این مدافع منصرف شده است.

هواداران رم کاپیتان یووه را به باشگاه راه ندادند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم برای پر کردن جای خالی کریس اسمالینگ مصدوم و ایوان اندیکا که به زودی برای یک ماه باید با تیم ملی کشورش به جام ملت‌های آفریقا برود، در ژانویه به دنبال خرید یک مدافع بود. این باشگاه با بونوچی وارد مذاکره شده بود و به نظر می‌رسید این انتقال به مراحل پایانی خود نزدیک باشد چرا که بونوچی هم روزهای خوبی را در باشگاهش، یونیون برلین، سپری نمی‌کند و می‌خواهد برای اینکه شانس دعوت به تیم ملی ایتالیا را برای حضور در یورو 2024 داشته باشد، به تیمی برود که بتواند در آن بیشتر بدرخشد. قرار بود او مبلغ 800 هزار یورو (با احتساب مالیات 2 میلیون یورو) و تا تابستان 2024 به رم برود.

1972266

با این حال، امروز عصر وب‌سایت کوریره دلو اسپورت ادعا کرد که مالکان رم، یعنی خانواده فریدکین، کل این ماجرا را رد کرده‌اند و نمی‌خواهند روی بازیکنی 37 ساله سرمایه‌گذاری کنند. بودجه جالوروسی فوق‌العاده محدود است و آنها ترجیح می‌دهند از پول خود برای بازیکنی استفاده کنند که پتانسیل بالایی برای حضوری طولانی مدت در باشگاه داشته باشد.

همچنین گفته می‌شود بازخوردهای منفی که از هواداران رم در مورد این انتقال دریافت شده است باعث شده که مالکان باشگاه حتی با حضور کاپیتان سابق یووه به مدت یک نیم فصل هم موافقت نکنند.

دیدگاه‌ها