کد خبر : 1990364 | 07 دی 1402 ساعت 22:51 | 36.1K بازدید | 73 دیدگاه

شعار پرسپولیسی‌ها علیه داور: مهدوی هم در امان نماند!

هواداران پرسپولیس در اواخر بازی با نساجی علیه داور این مسابقه و قضاوتش موضع گرفتند.

شعار پرسپولیسی‌ها علیه داور: مهدوی هم در امان نماند!

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی بازی پرسپولیس–نساجی و در شرایطی که پرسپولیس به‌شدت عقب نشسته بود تا از تک گل زده‌اش محافظت کند مهدوی داور مسابقه چند تصمیم بحث برانگیز گرفت تا صدای هواداران پرسپولیس در بیاید.

مهدوی در یکی دو صحنه خطاهای حادث شده روی امید عالیشاه در زمین نساجی را نگرفت تا یحیی گل‌محمدی به‌شدت نسبت به تصمیم داور معترض شود.
در عین حال تصمیم دیگری که صدای پرسپولیسی‌ها را درآورد خطایی بود که نزدیک محوطه جریمه سرخ‌ها در وقت‌های تلف شده گرفت و باعث شد نساجی صاحب یک ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب شود.

1972273

هواداران پرسپولیس در این لحظه چند بطری آب معدنی به سمت کمک داور پرتاب کردند تا او مجبور به فاصله گرفتن از کنار خط طولی شود و البته بازیکن نساجی هم برای لحظاتی جرئت ایستادن پشت ضربه ایستگاهی را نداشته باشد. همین اتفاق باعث شد تا هواداران پرسپولیس برای لحظاتی علیه مهدوی داور وسط این مسابقه هم شعار بدهند.

در عین حال بعد از سوت پایان بازی، اعتراض هواداران روبه‌روی جایگاه به داوری ادامه یافت و در حالی که تیم داوری همراه با بازیکنان دو تیم مشغول ترک زمین بودند چند بطری دیگر هم به سمت داوران پرتاب شد که نزدیک بود به بازیکنان پرسپولیس برخورد کند.
با این حال داوران  با وجود شعارها و سوت‌هایی که علیه آنها زده می‌شد زمین را ترک کردند.

دیدگاه‌ها