کد خبر : 1990367 | 07 دی 1402 ساعت 22:56 | 109.1K بازدید | 43 دیدگاه

خداحافظی دروازه‌بانی که کاسیاس را نیمکت‌نشین کرد!

دیگو لوپز، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، خداحافظی خود را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

خداحافظی دروازه‌بانی که کاسیاس را نیمکت‌نشین کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دیگو لوپز، دروازه‌بان اسپانیایی، پس از رسیدن به 42 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. لوپز از تابستان گذشته که از رایو وایه‌کانو جدا شد، با تیم دیگری قرارداد امضا نکرد و بازیکن آزاد بود.

لوپز درباره خداحافظی خود به مارکا گفت: "من کمی در رایو بازی کردم و از وقتی جدا شدم، کارهای دیگری انجام دادم که پس از سال‌ها به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای واقعا دوست داشتم انجام دهم و کنار خانواده‌ام باشم."

در طول 18 سال، لوپز در باشگاه‌های بزرگ بازی کرد و در رئال مادرید، ویارئال، سویا، میلان، اسپانیول و رایو وایه‌کانو حضور داشت.

1972279

لوپز قرار بود با ریسینگ فرول اسپانیایی قرارداد ببندد، اما مذاکرات راه به جایی نبرد و در نهایت این انتقال انجام نشد. مارکا گزارش داد که لوپز قصد دارد روی دنیای مربی‌گری تمرکز کند و قرار است در باشگاه اسپانیول این هدف را دنبال کند.  

لوپز زمانی شهرت زیادی به دست آورد که ژوزه مورینیو، مربی وقت رئال مادرید، تصمیم گرفت او را به ایکر کاسیاس ترجیح بدهد.

این دروازه‌بان که در آکادمی باشگاه رئال پروش یافته بود از سویا به این باشگاه بازگشت. 11 سال در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل والنسیا کاسیاس با آلوارو آربلوا برخورد کرد و به دلیل شکستگی دست چپش برای دو ماه از میادین دور ماند.

رئال مادرید از این فرصت استفاده کرد و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لوپز را جذب کرد. لوپز با درخشش در ترکیب اصلی به دروازه‌بان موردعلاقه مورینیو تبدیل شد و حتی پس از بازگشت کاسیاس به شرایط مناسب همچنان از سوی این مربی پرتغالی به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم انتخاب می‌شد.

دیدگاه‌ها