کد خبر : 1990375 | 07 دی 1402 ساعت 23:46 | 33.4K بازدید | 91 دیدگاه

مایکل اوون:

بلینگام توپ طلا هم ببرد مثل جرارد و لمپارد نمی‌شود!

مایکل اوون، ستاره سابق رئال مادرید، می‌گوید بلینگام حتی اگر خیلی زود توپ طلا ببرد راه زیادی تا رسیدن به سطح بازیکنانی مثل فرانک لمپارد و استیون جرارد دارد.

بلینگام توپ طلا هم ببرد مثل جرارد و لمپارد نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان انگلیسی که در تابستان از بروسیا دورتموند به رئال مادرید رفت، تاکنون و بعد از گذشت یک نیم فصل 17 گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رسانده و 5 پاس گل هم داده است. اغلب این گل‌ها تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بودند، از جمله گل پیروزی بخش او مقابل بارسلونا در ورزشگاه مونت خوئیک.

این فرم عالی بلینگام باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی در مورد زمان بردن توپ طلا توسط او شروع شود، اما اوون فکر نمی‌کند که حتی با بردن این عنوان جذاب هم بلینگام به این زودی‌ها یک بازیکن تاریخی محسوب شود. او معتقد است بلینگام باید در یک دوره طولانی موفق باشد تا به عنوان یک اسطوره فوتبال انگلیس در نظر گرفته شود.

1972296

او حتی فکر نمی‌کند قهرمانی در لیگ قهرمانان، لالیگا، یورو 2024 و توپ طلا برای پیوستن به گالری بزرگان کافی باشد. اوون به بویل اسپورتس گفت: "جود بلینگام اگر سال آینده لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2024 را ببرد، ناگهان بهتر از جرارد، لمپارد و اسکولز در تاریخ انگلیس نخواهد بود. البته قطعا هر یک از این عناوین باعث خواهند شد که او توپ طلا را ببرد."

شانس بلینگام برای بردن هر سه جام بزرگ بسیار اندک است، اما غیرممکن نیست. مادرید پس از پیروزی در 14 بازی از 18 بازی اول خود در لیگ این فصل، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. مادرید همچنین هر 6 بازی گروهی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برد و انتظار می‌رود لایپزیش را هم در اولین مرحله دور حذفی کنار بزند. در مورد یورو، انگلیس قطعا یکی از مدعیان قهرمانی در تورنمنت آلمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها