کد خبر : 1990381 | 08 دی 1402 ساعت 08:20 | 29.9K بازدید | 7 دیدگاه

عملیات نجات عبدی مقابل پرسپولیس (عکس)

هافبک نساجی با دفع توپ مهاجم پرسپولیس نگذاشت دروازه تیمش برای دومین‌بار باز شود.

عملیات نجات عبدی مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار معوقه مقابل نساجی مازندران به دنبال کسب پیروزی بود تا هم‌امتیاز با استقلال رده دومی شود و فصل را امیدوارانه‌تر دنبال کند، اما سعی هم داشت به برد پُرگل دست پیدا کند تا حتی به رتبه دوم برسد که نمایش منسجم خط دفاعی شاگردان آلکاراز این اجازه را به آنها نداد و بهترین موقعیت سرخ‌پوشان را هم مهرداد عبدی دفع کرد.

در شرایطی که شاگردان یحیی گل‌محمدی با یک گل پیش افتاده و سعی در زدن گل دوم داشتند، در دقیقه 58 نزدیک بود روی اشتباه سعید غلامعلی‌بیگی در پاس به عقب این کار را انجام بدهند که محمد عمری با دخالت مهرداد عبدی نتوانست دروازه نساجی را باز کند.

1972322

عمری در این صحنه به خوبی پاس به عقب اشتباه از بیگی را دریافت کرد و قصد داشت با دریبل محمدرشید مظاهری در مقابل دروازه خالی قرار بگیرد که پس از دریبل مهاجم پرسپولیس، مهرداد عبدی کاپیتان نساجی از راه رسید و توانست با دخالت به موقع توپ را بزند و این فرصت را از بازیکن سرخ‌پوشان بگیرد.

کاپیتان نساجی که دوباره به جمع نفرات اصلی تیمش بازگشته و در خط میانی به میدان رفته بود، توانست بارها در نبردهای وسط زمین مقابل پرسپولیسی‌ها موفق کار کرده و خطا بگیرد و البته اشتباهاتی که محمدرضا ترابی، بازیکن جوان و هم‌دستش در طول بازی داشته را جبران کند تا شکست تیمش سنگین‌تر نشود.

دیدگاه‌ها