کد خبر : 1990385 | 08 دی 1402 ساعت 01:15 | 12.6K بازدید | 17 دیدگاه

برایتون 4-2 تاتنهام: حباب تیم پوستکوگلو ترکید!

برایتون موفق شد در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام را 4-2 در خانه شکست دهد.

برایتون 4-2 تاتنهام: حباب تیم پوستکوگلو ترکید!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر خارج از خانه به مصاف برایتون رفت. این تیم برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به یک پیروزی در این بازی داشت اما با فرم بسیار خوب برایتون غافلگیر شد و 4 گل دریافت کرد و تلاش‌های این تیم برای جبران نتیجه کافی نبود و آنها توانستند فقط دو گل را جبران کنند تا با نتیجه 4-2 شکست بخورند.

ویدئو: 320674
1972330

بازی از ابتدا برای شاگردان آنگه پوستکوگلو خوب پیش نرفت. آنها در دقیقه 11 بازی گل اول را دریافت کردند و ژوائو پدرو به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و توپ را برای جک هینشلوود که بدون مدافع مستقیم در محوطه قرار داشت رساند و این بازیکن هم به سادگی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

1972331

قبل از اینکه تاتنهام از شوک گل زودهنگام خارج شود، برایتون در دقیقه 21 صاحب یک ضربه پنالتی شد. کولوسکی با کشیدن پیرهن دنی ولبک عامل این پنالتی شد. ژوائو پدرو پشت این ضربه قرار گرفت و با شوت به سمت چپ دروازه، تیمش را 2-0 پیش انداخت.

در ادامه تاتنهام خود را به آب و آتش زد اما موفق نشد به گل برسد و موقعیتی را توسط جانسون از دست داد. در دقیقه 39 برایتون گل سوم را به ثمر رساند  که به دلیل آفساید بونوآته مردود اعلام شد.

در دقیقه 45+1 تاتنهام باز هم موقعیتی دیگر را توسط جانسون از دست داد تا دو تیم با نتیجه 2-0 به سود برایتون به رختکن بروند.

نیمه دوم هم به‌شدت جذاب و دیدنی آغاز شد. تاتنهام در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم کاملا تحت فشار رفته بود. و می‌توانست روی شوت دستینی اودوگی گل سوم را هم دریافت کند که ویکاریو به کمک تیمش آمد.

1972334

در دقیقه 63 برایتون به گل سوم هم رسید. پرویس استوپینیان از فاصله حدودا 30 متری با یک شوت مهار نشدنی ویکاریو را غافلگیر کرد و تیمش را 3-0 پیش انداخت.

1972332

10 دقیقه بعد تاتنهامی‌ها شب کابوس‌وارشان را با دادن یک پنالتی دیگر کامل کردند. لوسلو روی فرگوسن در محوطه جریمه و قبل از اینکه مهاجم برایتوت ضربه نهایی را به ثمر برساند خطا کرد. پدرو پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه چیپ دروازه را باز کرد و برای تیمش دبل کرد.

1972333

تاتنهام در دقیقه 81 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد کولوسکی پشت محوطه جریمه برایتون توپ‌گیری کرد و آن را به سون هیونگ مین رساند و ستاره کره‌ای توپ را به آلخو ولیز رساند و ستاره 20 ساله آرژانتینی دروازه را باز کرد.

تاتنهام که موتورش دیر روشن شده بود 4 دقیقه بعد گل دوم را توسط بن دیویس به ثمر رساند. این ستاره روی ارسال تند و تیز پدرو پورو با ضربه سر در محوطه شش قدم تاثیر گذاشت و به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

در نهایت این بازی جذاب با نتیجه 4-2 به سود برایتون میزبان به پایان رسید و تاتنهام با 36 امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کرد و برایتون هم موفق شد بالاتر از نیوکسل با 30 امتیاز در رده هشتم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها