کد خبر : 1990391 | 08 دی 1402 ساعت 09:19 | 31K بازدید | 41 دیدگاه

عصبانیت آرتتا: VAR باعث خجالت ماست!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از دیدار برابر وستهم بار دیگر از عملکرد کمک داور ویدیویی انتقاد کرد.

عصبانیت آرتتا: VAR باعث خجالت ماست!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی وستهم یونایتد به میدان رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این بازی از اهمیت بسیاری برای توپچی‌ها برخوردار بود چون لیورپول موفق شده بود در دیدار این هفته به پیروزی برسد و آنها با کسب سه امتیاز این بازی می‌توانستند همچنان جایگاه‌شان را در صدر جدول حفظ کنند اما این اتفاق رخ نداد. 

آرتتا پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره گل اول تیمش که دقایقی توسط کمک داور ویدیویی بررسی و سپس تایید شد اما جنجال بسیاری ایجاد کرد اظهار داشت: «من هنوز این صحنه را ندیدم. آنها گفتند که گل قطعی نبوده است. این باعث خجالت است که با وجود تکنولوژی‌ای که داریم نمی‌توانیم به‌صورت قطعی درباره یک صحنه گل صحبت کنیم. حالا دیگر هیچ کاری از دست ما برنمی‌آید.»

1972341
جنجال زیادی درباره این که آیا توپ ارسالی که منجر به گل وستهم شد به‌صورت کامل از خط عبور کرده بود یا خیر به راه افتاده است

سرمربی آرسنال درباره شرایط بازی گفت: «به وستهم تبریک می‌گویم و بازیکنانم را تحسین می‌کنم. وقتی شما به موقعیت‌هایی که ما در طول این بازی خلق کردیم و تعدد آنها نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که این نتیجه ناامیدکننده است. هرچند عملکرد حریف در محوطه جریمه هر دو طرف بهتر بود.»

او در پاسخ به سوالی درباره این که آیا مشکل عدم گلزنی می‌تواند از تغییر بازیکنان فعلی این تیم حل شود یا خیر اضافه کرد: «ما در حال حاضر همین بازیکنان را در اختیار داریم. بازیکنانی که من بیشتر از همه دوست‌شان دارم. کاری که باید انجام دهیم این است که شرایط را بهتر کنیم، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و تمرین کنیم. 

شکست خوردن پس از ارائه این بازی واقعا ناامیدکننده است اما فوتبال همین است. وقتی تیمی این تعداد موقعیت را خلق کند طبیعتا باید برنده شود و این کاری است که ما انجام دادیم. پیش از این برابر برایتون و لیورپول هم همین‌طور بودیم. باید گام دیگری در زمینه گلزنی برداریم تا بتوانیم با خیال آسوده برنده بازی باشیم چون امروز تیم من شایسته پیروزی بود و هیچ تردیدی در این‌باره وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها