کد خبر : 1990392 | 08 دی 1402 ساعت 09:39 | 12.4K بازدید | 16 دیدگاه

ناراحتی تاتنهام: بازیکنان ما خسته شدند!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید بازیکنان تیمش شادابی چند هفته قبل را به‌خاطر برگزاری دیدارهای متعدد و فشار زیاد ندارند.

ناراحتی تاتنهام: بازیکنان ما خسته شدند!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت در ادامه روند ناکامی‌های این تیم در چند هفته اخیر بود و باعث شد که آنها در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و اختلاف امتیازشان با لیورپول در صدر جدول به شش امتیاز برسد تا کار برایشان بیش از پیش دشوار شود. 

پوستکوگلو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «صادقانه باید بگویم که ما کمی خسته به نظر می‌رسیدیم و طراوت همیشگی را خصوصا در ابتدای بازی نداشتیم. پیش از این همیشه بازی‌ها را خوب شروع می‌کردیم. فکر می‌کنم چنین اتفاقی قابل درک باشد. حالا مدت طولانی است که در چنین روندی قرار داریم و از بازیکنان خواستیم که در سطح قابل قبولی بازی کنند. 

1963321

شرایط فیزیکی باعث شده که فشار و انتظار از بازیکنان زیاد باشد و امروز هم شبیه تیمی بودیم که در بهترین شرایطش و سرحال نبود. برایتون تیم خوبی است و آنها از این وضعیت به خوبی استفاده کردند. در نهایت چیزی که می‌دانم این است که بازیکنانم با تمام توان تلاش کردند و این تمام چیزی است که می‌توانم از آنها بخواهم. 

تمام روندی که تا به حال طی کردیم دشوار بوده است. ما برای مدتی طولانی تحت فشار بوده‌ایم و سعی کردیم با همین وضعیت ادامه دهیم. این کاری است که انجام دادیم و در این جایگاه قرار داریم چون بازیکنانم تلاش بسیاری برای انجام این کار نشان دادند و با اشتیاق این کار را کردند.

این تمام چیزی است که برای من اهمیت دارد و می‌توانم انتظارش را از آنها داشته باشم. بازیکنانم هرچه که در توان داشتند ارائه کردند و باید به‌خاطر همین رفتار مورد تحسین قرار بگیرند. امروز ما شکست خوردیم اما تلاش خودمان را کردیم.»

دیدگاه‌ها