کد خبر : 1990393 | 08 دی 1402 ساعت 09:50 | 43.2K بازدید | 29 دیدگاه

طعنه به آرتتا: روی دیگر فوتبال را نشانت دادیم!

دیوید مویس، سرمربی وستهم، از عملکرد دفاعی تیمش در جریان پیروزی برابر آرسنال دفاع کرد.

طعنه به آرتتا: روی دیگر فوتبال را نشانت دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، وستهم شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی آرسنال به میدان رفت و توانست این تیم را با دو گل از سر راه بردارد. 

شاید پیش از این بازی کمتر کسی انتظار باخت شاگردان میکل آرتتا در این دیدار را داشت. آنها در طول بازی هم عملکرد بسیار خوبی را ارائه کردند و بارها و بارها موقعیت گلزنی به دست آوردند اما در نهایت نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند. 

مویس پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «کار دفاعی امروز تیمم فوق‌العاده بود. ساختاری بسیار خوب، سازماندهی درست و نظم بسیاری را از بازیکنانم دیدیم. آرسنال هم به شکلی باورنکردنی خوب بازی کرد و ما را تحت فشار بسیار شدیدی قرار داد. 

1972352

باید بپذیریم که دفاع کردن بخش بزرگی از فوتبال است. گاهی شما دوست ندارید درباره این موضوع صحبت کنید اما ما کار واقعا خوب و قابل تحسینی را در این بازی انجام دادیم. اگر به‌خاطر داشته باشید، آرسنال عادت داشت که با همین شیوه نتیجه بگیرد. 

ما خیلی عالی دفاع کردیم و مهارت‌های خودمان را هم به نمایش گذاشتیم. خیلی سریع توانستیم ضد حمله بزنیم و از این فرصت استفاده کنیم. عملکرد تیمی خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان به سختی برای رسیدن به این پیروزی تلاش کردند. همه به دنبال گل هستند اما فوتبال بخش دیگری هم دارد که دفاع کردن است. این که هر تیمی نتواند از سد شما عبور کند. ما امشب این بخش را به خوبی به نمایش گذاشتیم.»

دیدگاه‌ها