کد خبر : 1990408 | 08 دی 1402 ساعت 10:56 | 31K بازدید | 24 دیدگاه

پشیمانی مورینیو: ستاره جنجالی ارزانی پی‌اس‌جی!

رم قصد ادامه همکاری با رنانو سانچز، ستاره پرتغالی، را ندارد و احتمال بازگشت او به پاری سن ژرمن زیاد است.

پشیمانی مورینیو: ستاره جنجالی ارزانی پی‌اس‌جی!

به گزارش "ورزش سه"، سانچز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با امضای قراردادی قرضی از پاری سن ژرمن جدا شد و به رم پیوست تا به فوتبالش تحت هدایت ژوزه مورینیو ادامه دهد. 

با این حال، شرایط مطابق میل این بازیکن پیش نرفت و مصدومیت‌های متعدد باعث شد که او فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشته باشد و نتواند انتظارهایی که پس از حضور در سری آ از او می‌رفت را به خوبی برآورده کند. 

اما جنجال پیرامون حضور او در این تیم پس از این که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و دقایقی بعد با تصمیم سرمربی از زمین بیرون رفت بیشتر و بیشتر شد و حتی با این که مورینیو از او عذرخواهی کرد اما به نظر می‌رسید که این بازیکن به این زودی حاضر به فراموش کردن این تحقیر نیست. 

1965746

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که باشگاه رم به دلیل حواشی به وجود آمده و نارضایتی از عملکرد این بازیکن قصد قطع همکاری با او را دارد و این احتمال وجود دارد که او را در همین پنجره زمستانی به پاری سن ژرمن برگرداند. 

این تصمیم باعث خواهد شد که آنها نیازی به پرداخت مبلغ هنگفت دستمزد شش ماه باقی مانده سانچز نداشته باشند و علاوه بر این ریسک فعال کردن بند خرید اجباری در پایان فصل را هم قبول نمی‌کنند. 

این بازیکن در طی روزهای گذشته عکسی که با پیراهن رم روی نمایه صفحه اینستاگرامش گذاشته بود و همچنین اسم این باشگاه را از توضیحات صفحه‌اش برداشته تا نشان دهد شایعات کاملا جدی است.

دیدگاه‌ها