کد خبر : 1990412 | 08 دی 1402 ساعت 11:33 | 53.4K بازدید | 36 دیدگاه

آقای گل ایتالیا و بهترین پاسور لیگ انگلیس آرسنالی می‌شوند؟

دو صید بزرگ آرتتا از آسمان کریسمس

میکل ارتتا در صدد این است که در ژانویه، دو بازیکن تاثیرگذار در دو فصل اخیر فوتبال اروپا را جذب کند.

دو صید بزرگ آرتتا از آسمان کریسمس

به گزارش "ورزش سه"، بازار نقل و انتقالات زمستانی با توجه به میزان مصدومیت‌های تیم‌ها از همین پیش از شروعش داغ شده و در این بین آرسنال، توپچی‌های لندنی در جبران معدود امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول، قصد دارد به دنبال نتیجه‌گیری در نیمه دوم فصل در بازار نقل و انتقالات حضور فعالی داشته باشد.

آرسنال از همین حالا دو ستاره جذاب را در آسمان فوتبال نشان کرده و مذاکرات اولیه خود را آغاز کرده است؛ نفر اول ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای ناپولی خواهد بود که به تازگی قراردادش را تمدید کرد اما شنیده می‌شود همچنان احساس رضایت نسبت به کارکنان این باشگاه ندارد. او در جام ملت‌های آفریقا همراه با تیم ملی نیجریه حضور پیدا خواهد کرد اما اگر قرار به حضور در لیگ انگلیس باشد شرایط برای او جالب‌تر خواهد شد. آرسنال در خط حمله خود ادواردو انکتیا و گابریل ژسوس را همراه دارد اما انکتیا در طول فصل روند سینوسی دارد و ژسوس به دلیل مصدومیت‌های پی در پی موجب نگرانی ارتتا شده است.

1971106

نفر دوم این لیست پدرو نتو یکی از ستارگان نیم فصل لیگ برتر است. ستاره پرتغالی ولورهمپتون که این فصل اگر چه با هفت پاس گل پیشتاز بود اما مصدومیتش باعث شد توسط محمد صلاح و کی‌ران تریپیر مهار شود و حالا هر سه نفر با ۷ پاس گل بهترین پاسور‌های لیگ برتر انگلیس در نیم فصل بودند. نتو که تنها ۲۳ سال سن دارد حضورش در آرسنال یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای پروژه ارتتا با آرسنال خواهد بود و واضح است که نتو در کنار اودگارد و رایس می‌تواند سه مهره اصلی خط میانی آرسنال در ادامه فصل باشد.

آرسنال در شروع نیم فصل دوم ابتدا با فولام دیدار خواهد کرد و جدای از اینکه هدف شاگردان آرتتا کسب عنوان قهرمانی در لیگ است، امید دارند تا بتوانند در ادامه مسیر رویایی خودشان در لیگ قهرمانان اروپا با حضور اوسیمن و نتو قدمی بزرگی به منظور تاریخ نویسی بردارند.

دیدگاه‌ها