کد خبر : 1990414 | 08 دی 1402 ساعت 11:37 | 63.8K بازدید | 52 دیدگاه

فرار بیرانوند از دریافت یک گل تاریخی (عکس)

رشید مظاهری می‌توانست یکی از تاریخی‌ترین گل‌های فوتبال ایران را به ثمر برساند.

فرار بیرانوند از دریافت یک گل تاریخی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی روز گذشته در یکی از آخرین فرصت‌هایی که برای زدن گل تساوی برابر پرسپولیس به دست آورده بود، صاحب یک ضربه کرنر شد. بازیکنان این تیم در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده، به سمت دروازه میزبان یورش بردند تا از شکست تلخ فرار کنند.

نکته جالب، حضور رشید مظاهری در محوطه جریمه سرخ‌پوشان بود. سنگربان نساجی برای استفاده از این ضربه کرنر، تا دروازه حریف جلو کشید و دست بر قضا، ارسال کرنر دلگادو نیز دقیقا در نقطه‌ای فرود آمد که رشید انتظارش را می‌کشید.

توپ ارسالی دلگادو با کمترین فاصله ممکن از سر مظاهری عبور کرد و با برخورد به سر سینا اسدبیگی راهی کرنر شد اما محمدرضا مهدوی، داور مسابقه، با تصور اینکه سنگربان نساجی روی توپ اثر گذاشته است، یک ضربه کنار دروازه به سود پرسپولیس اعلام کرد.

اعتراض‌های مظاهری برای تغییر نظر داور نیز فایده‌ای نداشت اما اگر او تنها چند میلی متر زودتر به توپ می‌رسید، شاید می‌توانست یکی از تاریخی‌ترین گل‌های لیگ برتر ایران را در دقیقه 93 وارد دروازه پرسپولیس کرده و نامش را ماندگار کند.

اما بخت با مظاهری پیش تاخته همراه نشد و توپ با عبور از مقابل سر او، به بازیکن حریف رسید تا سنگربان جلو کشیده نساجی نتواند برای تیمش گلزنی کند.

1972414
1972416
1972413
1972415

دیدگاه‌ها