کد خبر : 1990417 | 08 دی 1402 ساعت 11:38 | 31.1K بازدید | 36 دیدگاه

دشمنی VAR با آرسنال: صدای اسطوره لیورپول درآمد!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، به اتفاقات بازی آرسنال برابر وستهم واکنش نشان داد.

دشمنی VAR با آرسنال: صدای اسطوره لیورپول درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و با دو گل نتیجه را به حریف واگذار کرد. 

گل اولی که وستهم به ثمر رساند جنجال زیادی را به همراه داشت چون به نظر می‌رسد که توپ پیش از آن که روی دروازه ارسال و تبدیل به گل شود، از خط عرضی خارج شده بود اما بررسی کمک داور ویدیویی هم چیزی را نشان داد و این گل مورد قبول قرار گرفت. 

این موضوع باعث عصبانیت میکل آرتتا هم شد و او پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد که تکرار چنین اتفاقاتی در دیدارهای این تیم و ناتوانی کمک داور ویدیویی در تشخیص این صحنه باعث تاسف و خجالت است. 

1972341

جنجال ایجاد شده پیرامون تصمیمات داوری در رقابت‌های این فصل لیگ برتر باعث شده که حالا حتی کاراگر هم به گلی که آرسنال برابر وستهم دریافت کرد اعتراض کند. 

این ستاره سابق لیورپول پس از این بازی در صفحه رسمی توییترش نوشت: «به نظر می‌رسید که توپ روی گل وستهم از زمین بیرون رفته است اما کمک داور ویدیویی نتوانست این گل را مردود اعلام کند. 

در بازی با نیوکسل فکر می‌کردم که توپ داخل است اما کمک داور در هر دو صحنه در سمت دیگر زمین بود و طبیعتا تصمیم‌گیری برایش غیرممکن بود. آیا ممکن است که تکنولوژی دیگری برای کنار خط هم در نظر گرفت؟»

دیدگاه‌ها