کد خبر : 1990429 | 08 دی 1402 ساعت 12:30 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ردبول به انتقادهای ورشتپن از RB19

تیم ردبول اتریش به انتقادهای مکس ورشتپن ، راننده هلندی‌اش در انتقاد از خودروی RB19 پاسخ داد.

واکنش ردبول به انتقادهای ورشتپن از RB19

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از موتور اسپورت؛ پیر واچه، مدیر فنی ردبول در مورد آنچه که تیم در هنگام ساخت خودروی جدید برای سال 2024 روی آن تمرکز خواهد کرد، صحبت کرد. پیش از این، مکس ورشتپن ، قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک اظهار داشت که خودروی RB19 در مسیرهای خیابانی و کم سرعت با حاشیه به اندازه کافی خوب نیست.

مدیر فنی تیم ردبول اتریش گفت: تیم همان ضعف را می‌بیند، اگرچه شاید از زاویه‌ای متفاوت، زیرا ورشتپن یک مسابقه‌دهنده است اما به هر نحوی برای ما روشن است که سال آینده باید روی چه چیزی کار کنیم. سرعت پایین قطعا یکی از مسائلی است که ما روی آن کار می‌کنیم. پیچ‌های 90 درجه ما بهترین نیستند، همان‌طور که می‌توانید در مسابقات مقدماتی باکو و سایر پیست‌های این نوع مشاهده کنید. همچنین خودروی ما در حاشیه‌ها و جاده‌های پُر دست‌انداز واکنش خوبی ندارد و باید در این زمینه پیشرفت کنیم.

پیر واچه افزود: ما باید درک کنیم که می‌توانیم پتانسیل کلی چیزی را بهبود ببخشیم اما در بیشتر موارد بر سایر جنبه‌های خودرو تأثیر می‌گذارد. بنابراین باید بسیار مراقب باشیم که آنچه را که ساخته‌ایم از نظر نقاط قوت مورد آسیب قرار ندهیم. این چیزی است که ما سعی می‌کنیم انجام دهیم، نقاط ضعف خود را بدون قربانی کردن بیش از حد نقاط قوت خود بهبود بخشیم.

دیدگاه‌ها