کد خبر : 1990430 | 08 دی 1402 ساعت 12:34 | 64.9K بازدید | 24 دیدگاه

انتقال تابستانی به اینتر با یک شرط

طارمی تابستان پاسپورت جدید می‌گیرد

باشگاه اینتر میلان با جدایی الکسیس سانچز تنها یک سهمیه غیر اروپایی دارد و این اتفاق، انتقال مهدی طارمی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

طارمی تابستان پاسپورت جدید می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که از ابتدای تابستان ۲۰۲۳ بسیاری از فوتبال‌دوستان ایرانی منتظر شنیدن انتقال مهدی طارمی ملی پوش ایرانی تیم پورتو به یکی از بزرگان اروپا بودند، این انتقال رخ نداد و به زمستان موکول شد. حال در شرایطی که گفته شده باشگاه اینتر قصد دارد الکسیس سانچز را از تیم خارج کند، بسیاری از رسانه‌ها خبر از جذب طارمی در ژانویه دادند اما گاتزتا دلو اسپورت خبر می‌دهد که این انتقال تنها در تابستان امکان‌پذیر خواهد بود.

این روزنامه ایتالیایی در گزارشی مدعی شد که با اشغال یکی از سهمیه‌ها توسط الکسیس سانچز، سران اینتر تنها یک بازیکن غیراروپایی را می‌توانند به خدمت بگیرند و در این بین طارمی یک رقیب کانادایی به نام بوکان هم دارد که برای سران باشگاه اینتر میلان چهره‌ای مهم به شمار می‌آید؛ چرا که حضور وینگر ۲۴ ساله کلوب بروژ برای جایگزینی خوان کوادرادوی مصدوم ضروری است.

1972439

مدیران اینتر گمان می‌کردند طارمی با توجه به مدت زمان حضورش در اروپا پاسپورت پرتغالی بگیرد و بتواند به عنوان یک بازیکن اروپایی انتقال بکند چرا که لیست غیر اروپایی آنها تکمیل است. مهدی هنوز پاسپورت پرتغالی ندارد، چیزی که می‌تواند جذب فوری این بازیکن را ممکن کند، اما این اتفاق پس از پایان امسال رخ می‌دهد، وقتی که او به پایان دوره پنج ساله حضورش در پرتغال برسد و آنگاه طبق قوانین درخواست پاسپورت کند.

آنطور که ابولای پرتغال نوشته قرار شده مهاجم ایرانی پورتو تا پیش از تابستان برای دریافت پاسپورت پرتغالی اقدام کند و این انتقال در تابستان بالاخره به وقوع بپیوندد.

البته ممکن است به‌طور کل مقصد دیگر و باشگاه دیگری در انتظار طارمی باشد و او در زمستان همه را غافلگیر کند و این چیزی است که پورتو هم می‌خواهد.

دیدگاه‌ها