کد خبر : 1990431 | 08 دی 1402 ساعت 12:35 | 32.1K بازدید | 15 دیدگاه

تعویض سرلک و ریگی خیلی دیر شد

پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با نساجی به شکل عجیبی عقب رفت و تحت فشار قرار گرفت.

تعویض سرلک و ریگی خیلی دیر شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد پرسپولیس بعد از بالا رفتن روحیه ناشی از برد شمس آذر شکست سپاهان در سیرجان و البته غیبت چند بازیکن اصلی نساجی برد راحت و حتی پرگلی مقابل نساجی به دست بیاورد اما در نهایت با یک گل برتری و به سختی پیروز شد.

این برد در شرایطی به دست آمد که تیم گل‌محمدی در نیمه دوم شرایط فنی خوبی نداشت و حتی برخی بازیکنان نیز در مصاحبه‌هایشان به آن تاکید کردند.
نکته جالب اینکه پرسپولیس از استرس بردن و حفظ سه امتیاز در ربع پایانی مسابقه چهره‌ای کاملا تدافعی گرفت و این جسارت را به نساجی داد تا برای گل نساجی پیش بیاید و روی دروازه این تیم فشار بیاورد.

پرسپولیس در این دقایق میانه میدان را تا حدود زیادی از دست داده بود و دیگر از آن بازی مالکانه و راحت خبری نبود. بازیکنان خط حمله ناکارآمد و خسته شده بودند و هافبک‌ها هم راحت توپ از دست می‌دادند به‌طوری که این تیم نیاز به تعویض را در مرکز زمین احساس می‌کرد. در این موقعیت یحیی گل‌محمدی در دقیقه 78 بازی سورگی جوان را جای ترابی به زمین فرستاد اما میلاد سرلک و مسعود ریگی که قابلیت کنترل بازی و حفظ توپ در مرکز میدان را داشتند در دقایق پایانی به میدان آمدند.

1972472

ریگی دقیقه 90 جای شهاب زاهدی مصدوم به بازی رفت و سرلک در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده جای سروش رفیعی را گرفت که او هم خسته به نظر می‌رسید در شرایطی که شاید اگر همزمان با سورگی، سرلک و ریگی هم وارد میدان می‌شد پرسپولیس در آن لحظات پایانی آنقدر تحت فشار قرار نمی‌گرفت و تا سوت پایان بازی استرس بردن نداشت.

یحیی گل‌محمدی در بازی با شمس آذر با تغییرات مناسب بعد از ثبت گل دوم موفق شد حتی با وجود یک بازیکن کمتر کنترل بازی را در درست بگیرد و تنها یک موقعیت به حریف بدهد اما این‌بار برای تغییران کنترلی پایان مسابقه کمی تعلل کرد که می‌توانست به قیمت از دست دادن برد در حساس‌ترین شرایط تمام شود. 

البته ناگفته نماند حداقل در مورد تعویض سرلک او کنار خط طولی لحظاتی نسبتا طولانی منتظر ماند و این تعویض خیلی دیر انجام شد.

دیدگاه‌ها