کد خبر : 1990438 | 08 دی 1402 ساعت 13:10 | 28K بازدید | 21 دیدگاه

درخواست مهم از آرسنال: باید دو ستاره بخرید

اوون هارگریوز، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که آرسنال باید هرچه زودتر یک مهاجم و مدافع چپ به خدمت بگیرد.

درخواست مهم از آرسنال: باید دو ستاره بخرید

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته آرسنال برابر وستهم در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس باعث شد که انتقادها از این تیم بار دیگر اوج بگیرد. 

شاگردان میکل آرتتا بارها و بارها فرصت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به درستی از آنها استفاده و آنها را به گل تبدیل کنند و در نهایت روی ضدحملات آسیب‌پذیر نشان دادند و دروازه تیم‌شان را باز شده دیدند. 

هارگریوز در گفت‌وگو با Premier League Productions درباره این بازی اظهار داشت: «همه بازیکنان آرسنال فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهند. مسئله این است که گلزن‌ها خیلی وقت‌ها بازیکنان فوق‌العاده‌ای نیستند. شما نمی‌توانید بگویید ارلینگ هالند از نظر تکنیکی فوق‌العاده است اما تمام کننده بی‌نظیری است. 

1972346

مسئله این است که آرسنال بازیکنانی را دارد که خیلی خوب بازی می‌کنند اما آنها نیاز به بازیکنی دارند که بتواند ضربه پایانی را به‌صورت دقیق به سمت دروازه بزند. من واقعا گابریل ژسوس را دوست دارم اما توپی که او خراب کرد احتمالا گل آسانی برای هالند یا روبرت لواندوفسکی بود. 

دکلان رایس هم خیلی خوب بازی کرد. او به ندرت در آرسنال مرتکب اشتباهی شده است و آنها نیاز به بازیکنان بیشتری با روحیه و ذهنیت رایس دارند که به پیش‌روی ادامه دهند. این تیم نیاز به یک یا دو مهاجم نوک و یک مدافع چپ دارد که بتوانند با سبک و روحیه خاص رایس بازی کنند.»

دیدگاه‌ها