کد خبر : 1990439 | 08 دی 1402 ساعت 13:26 | 55.5K بازدید | 42 دیدگاه

ظهور یک دفاع چپ با شماره مهدوی‌کیا و طارمی

محمدمهدی احمدی در اولین مسابقه فیکس خود در پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت.

ظهور یک دفاع چپ با شماره مهدوی‌کیا و طارمی

 به گزارش "ورزش سه"، محمد‌مهدی احمدی تقریبا یک فصل و نیم منتظر چنین روزی بود. او که فصل گذشته جذب پرسپولیس شده بود، پس از اینکه بازی فرصت بازی پیدا نکرد به‌طور قرضی به نفت مسجد سلیمان رفت و در پایان فصل دوباره به اردوگاه سرخ برگشت.

احمدی در نیم فصل اول نیز توفیق زیادی برای بازی پیدا نکرده بود تا اینکه در بازی با شمس آذر قزوین علی نعمتی از زمین مسابقه اخراج شد تا او برای نخستین‌بار در لیگ امسال به زمین برود.

مهدی احمدی که در دقایق پایانی آن بازی در ورزشگاه آزادی نمایش نسبتا خوبی داشت، یحیی گل‌محمدی را مجاب کرد که او را به ترکیب ثابت پرسپولیس در بازی بعدی اضافه کند. البته این اتفاق با مصدومیت وحید امیری و محرومیت علی نعمتی برای احمدی رخ داد.

1972450

او در بازی مقابل نساجی در دفاع چپ پرسپولیس نمایش خوبی داشت. حرکات پا به توپ و نفوذهایش باعث شد سه بار بازیکنان نساجی روی او خطا کنند. او همچنین در بخش دفاعی نیز روز بدی را سپری نکرد و به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس از او راضی باشند.

احمدی شماره ۱۷ پرسپولیس را می‌پوشد که بسیاری از بازیکنان بزرگ پرسپولیس با آن ستاره شدند. به‌طور مثال مهدوی‌کیا و مهدی طارمی در مقاطعی این لباس را بر تن داشتند. حال باید دید احمدی در ادامه فصل می‌تواند خود را بیش از پیش ثابت کند یا خیر.

دیدگاه‌ها