کد خبر : 1990445 | 08 دی 1402 ساعت 13:43 | 29.8K بازدید | 17 دیدگاه

هدف مهم 2024: کاپیتان می‌خواهد در رئال بماند

پدراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که لوکا مودریچ دوست دارد به حضورش در رئال مادرید ادامه دهد.

هدف مهم 2024: کاپیتان می‌خواهد در رئال بماند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه مشکلی با تمدید قرارداد او نخواهند داشت. 

در حالی که گفته شده بود این فصل آخرین فصل حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو است اما منابع نزدیک به این باشگاه در روزهای قبل مدعی شده بودند که مدیران رئال به او اعلام کردند که تمدید قرارداد تنها به تصمیم خودش بستگی دارد. 

این ستاره کروات در چند هفته ابتدایی از این که فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشت ناراحت بود و حتی صحبت‌هایی درباره احتمال جدایی‌اش در پنجره زمستانی هم به گوش می‌رسید اما حالا ظاهرا شرایط برای او فرق کرده است. 

1968638

میاتوویچ در این‌باره به ال‌لارگوئرو گفت: «من شخصا دوست دارم که مودریچ را با وجود بالا رفتن سنش و هر صحبتی که مطرح می‌شود در رئال ببینم. ما درباره این موضوع با هم صحبت نکردیم اما او هم مطمئنا دوست دارد بماند! هدف او دفاع از پیراهن رئال مادرید است. 

لوکا حتی امسال هم این موضوع را به خوبی نشان داده است که هنوز حرف‌های زیادی برای زدن در زمین فوتبال دارد. او پیشنهادی فوق‌العاده از عربستان داشت اما به محض این که رئال پیشنهاد تمدید را به او ارائه کرد، با وجود این که از استراتژی بازی دادن به بازیکنان جوان خبر داشت در این تیم ماند.»

دیدگاه‌ها