کد خبر : 1990453 | 08 دی 1402 ساعت 14:53 | 29.6K بازدید | 57 دیدگاه

تیری آنری:

آرسنال با این خط حمله فکر قهرمانی نکند!

تیری آنری، اسطوره آرسنال، معتقد است خط حمله توپچی‌ها در رقابت شدید برای قهرمانی لیگ برتر کار را برای این تیم سخت می‌کند.

آرسنال با این خط حمله فکر قهرمانی نکند!

به گزارش "ورزش سه" گل‌های توماس سوچک و توپچی سابق کنستانتینوس ماوروپانوس در نیمه اول و دوم، باعث شد دیشب تیم میکل آرتتا شکست غیرمنتظره 2-0 را در امارات متحمل شود.
با این نتیجه آنها صدر جدول لیگ برتر را از دست دادند و دوم شدند. اکنون آنری، اسطوره آرسنال معتقد است که افزایش رقابت در بالای جدول، قهرمان شدن تیم شمال لندن را در ماه می دشوارتر می‌کند.

او به آمازون پرایم گفت: "در زمان بازی من در لیگ برتر، دو تیم (آرسنال و منچستریونایتد) بودند که می‌توانستند جام قهرمانی را ببرند و سپس چلسی اضافه شد. حالا وقتی به آن نگاه می‌کنید، لیورپول حضور دارد، [استون ویلا] در کورس است، اگرچه هیچ‌کس انتظار آن‌ها را نداشت. درست است که شکست وحشتناکی را مقابل منچستریونایتد متحمل شدند، اما هنوز هم رقابت را در بالا جدول دشوار می‌کنند.
از طرفی وضع خط حمله آرسنال اصلا خوب نیست. نمی‌دانم چطور دیشب باکویو ساکا و ژسوس اینقدر فرصت‌ها را خراب کردند. نمی‌توان به این شکل در گلزنی ضعف نشان داد و در نهایت باز هم به فکر قهرمانی بود."
فصل گذشته، توپچی‌ها 8 امتیاز از سیتی پیش افتادند اما در نهایت با پنج امتیاز اختلاف با شاگردان پپ گواردیولا قهرمانی را از دست دادند.

1972493

دیدگاه‌ها