کد خبر : 1990465 | 08 دی 1402 ساعت 15:52 | 17.1K بازدید | 7 دیدگاه

لورنزو لوکا:

برای بهتر شدن حرکات هالند را آنالیز می‌کنم!

لورنزو لوکا، مهاجم اودینزه، می‌گوید که حرکات ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی را به دقت زیر نظر می‌گیرد و سعی می‌کند از او یاد بگیرد.

برای بهتر شدن حرکات هالند را آنالیز می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، لوکای 23 ساله در این فصل در 17 بازی سری آ، 5 گل به ثمر رسانده است، به علاوه یک گل در دو بازی کوپا ایتالیا و با 6 گل بهترین گلزن اودینزه تا این لحظه در این فصل است.

مهاجم سابق پیزا و پالرمو تابستان گذشته پس از سپری کردن یک سال به‌صورت قرضی در آژاکس به یوونتوس پیوست، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. لوکا به گاتزتا گفت: "من دو تجربه منفی با دو مصدومیت در یووه و آژاکس داشتم و رنج کشیدم، بنابراین امیدوارم در اودینزه اوضاع خوب پیش برود."

1972514

زمانی که از او پرسیده شد چه برنامه‌ای برای پیشرفت بیشتر دارد او پاسخ جالبی داد: "من اکثر بازی‌های مهم را  تجزیه و تحلیل می‌کنم. هم گل‌ها و هم حتی خطاها را. من به حرکات هالند خیلی دقت می‌کنم. او از نظر فیزیکی مشابه من است و یک هیولا است، اگرچه چپ پا است ولی من می‌توانم از او خیلی یاد بگیرم. من سعی می‌کنم حرکات درون محوطه و نحوه گلزنی در سری آ در مقابل مدافعان خاص را یاد بگیرم. باید روی توپ، دروازه و مدافع تمرکز کنید. شما باید در سایه مدافع باشید و با یک نقشه ذهنی بفهمید که چگونه بر مدافع مسلط شوید.

من خیلی مطالعه می‌کنم. این کاری است که باید انجام دهید تا به یک فوتبالیست مهم تبدیل شوید. این کاری است که من باید به تنهایی انجام دهم، زیرا مربی نمی‌تواند زمانی را برای پیگیری پیشرفت 30 بازیکن به‌صورت جداگانه داشته باشد."

دیدگاه‌ها